Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mitsubishi Motors Concept GC-PHEV – Open space

Στην πρώτη του Ευρωπαϊκή εμφάνιση στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Concept GC-PHEV συνδυάζει μία παράδοση σχεδόν επτά δεκαετιών της Mitsubishi στην τεχνολογία 4WD με τις θεμελιώδεις αρχές της φιλοσοφίας κίνησης του νέου, χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων Outlander PHEV – μία νέα σελίδα στην ιστορία των μεγάλων SUV.
Το Concept GC-PHEV (αρχικά του “Grand Cruiser”) που παρουσιάστηκε πέρσι το Νοέμβριο στην 43η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο 2013 είναι η επόμενη γενιά μεγάλου SUV με μόνιμη τετρακίνηση (full-time 4WD) που εφοδιάζεται με ένα προηγμένο, plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (PHEV).

Πιστό στη μακρόχρονη παράδοση της Mitsubishi στα οχήματα 4WD που ξεκίνησε το 1936 με το PX33*, το Concept GC-PHEV εκφράζει το σύγχρονο όραμα της MMC για ένα μεγάλο, στιβαρό και ...
ισχυρό αυτοκίνητο, ικανό να μεταφέρει τους επιβάτες του με μέγιστη άνεση και ασφάλεια, ανεξαρτήτως εδάφους (όπου είναι επιτρεπτό), σε επαγγελματικές ή δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου, με τις μικρότερες δυνατές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

* Το PX33 υπήρξε ορόσημο τόσο για τη Mitsubishi όσο και για τη βιομηχανία αυτοκινήτου, ως το πρώτο Ιαπωνικό επιβατικό 4WD. Τότε, κατασκευάστηκαν τέσσερα πειραματικά οχήματα.


Η σχεδίαση του Concept GC-PHEV αποπνέει ασφάλεια λόγω στιβαρού αμαξώματος, αλλά και μία αίσθηση ζεστασιάς, άνεσης και ευρυχωρίας μέσα από την καμπίνα του.

Το εξωτερικό στυλ συνδυάζει μυώδεις επιφάνειες με ακριβείς γραμμές για τη δημιουργία ενός ανάγλυφου, τρισδιάστατου σχήματος που δείχνει να είναι σμιλεμένο από ένα κομμάτι μετάλλου. Με τα φώτα ημέρας τοποθετημένα ψηλά για μέγιστη ορατότητα, προβολείς μέσα στον προφυλακτήρα, επικλινή μάσκα και μεγάλη προστατευτική ποδιά, το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου εμφανίζεται ισχυρό, δυναμικό και επιβλητικό.

Ενσωματωμένη στο φαρδύ προφυλακτήρα, η μεγάλη πίσω πόρτα συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση με αξιοσημείωτη λειτουργικότητα ενώ η προς τα πίσω ορατότητα έχει βελτιωθεί με τη χρήση σταθερών πίσω παραθύρων.

Στο σχεδιασμό του αμαξώματος χρησιμοποιήθηκε επίσης ένας συνδυασμός στοιχείων που βελτιώνουν την αεροδυναμική, όπως ενεργές γρίλιες στη μάσκα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ η απουσία των κολόνων Β επιτείνει την αίσθηση ευρυχωρίας, άνεσης και ελευθερίας του Concept GC-PHEV.

Όπως τα τρία πρωτότυπα της MMC στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο*, το Concept GC-PHEV υιοθετεί τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας που σταδιακά θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά crossover και SUV της Mitsubishi Motors. Στοχεύοντας να συμβολίζει την εγγενή λειτουργικότητα, στιβαρότητα και ασφάλεια ενός SUV, αυτή η οπτική ταυτότητα αποτελείται από κάθετα στοιχεία (χρωμιωμένα ή φωτιζόμενα) που πλαισιώνουν το εμπρός τμήμα του οχήματος σε κάθε πλευρά της μάσκας.
*Concept XR-PHEV και Concept AR είναι τα άλλα δύο, που επίσης εκτίθεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014

Παντός Εδάφους* PHEV
Το Concept GC-PHEV χρησιμοποιεί ένα plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ώστε να προσφέρει τη δυναμική, στιβαρή και απολαυστική οδηγική εμπειρία που υπόσχεται ένα μεγάλο SUV και ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Εφαρμόζοντας τις θεμελιώδεις αρχές της φιλοσοφίας κίνησης του Outlander PHEV σε ένα πολύ μεγαλύτερο, πολύ ισχυρότερο, παντός εδάφους (όπου είναι επιτρεπτό) μεγάλο SUV υψηλών προδιαγραφών, το Concept GC-PHEV εξελίσσει ακόμα περισσότερο την τεχνολογία plug-in υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.

Στην περίπτωση αυτή, το σύστημα κίνησης PHEV αποτελείται από ένα 3.0 V6 υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα MIVEC, ένα συμπλέκτη, 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ και μία μπαταρία υψηλής χωρητικότητας – η τελευταία τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών για καλύτερη κατανομή βάρους εμπρός/πίσω.


*Όπου είναι επιτρεπτό

Όπως στο PHEV, το νέο σύστημα PHEV αλλάζει αυτόματα μεταξύ ηλεκτροκίνησης με EV Mode και υβριδικού προγράμματος Hybrid Mode(s) ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και άλλους παράγοντες.

Στην περίπτωση του Concept GC-PHEV, οι μηχανικοί της Mitsubishi Motors εξέλιξαν τη φιλοσοφία PHEV ακόμα περισσότερο με τα εξής:
- Ενσωμάτωση ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου: αναπόσπαστο στοιχείο του συστήματος PHEV. Σε EV Mode, στόχο έχει τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα σε όλες τις ταχύτητες του οχήματος (σε νόμιμα πλαίσια). Σε Hybrid Mode(s), αντλεί ισχύ από τον κινητήρα ενώ το ισχυρό μοτέρ παρεμβαίνει για να προσφέρει πρόσθετη ισχύ εάν και εφόσον είναι απαραίτητο.

- Αλλαγή από δύο ηλεκτροκινητήρες (εμπρός και πίσω) όπως στο Outlander PHEV σε έναν ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα τη μείωση βάρους και απωλειών τριβών.

Προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις με πλούσια αποθέματα ισχύος, το σύστημα PHEV υπόσχεται μια αξιόπιστη και απολαυστική οδηγική εμπειρία και βοηθά το Concept GC-PHEV να κινηθεί σε δύσκολες εδαφικές συνθήκες ή να ρυμουλκήσει τροχόσπιτο ή τρέιλερ με μεγαλύτερη ευκολία. Επίσης προσφέρει εξαιρετική απόκριση και ομαλή επιτάχυνση αθόρυβα σαν αυτοκίνητο πολυτελείας, χαρακτηριστικό γνώρισμα του συστήματος PHEV.

Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία του Concept GC-PHEV μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εξωτερική πηγή ισχύος. Η παροχή 100V AC μπορεί να προσφέρει μέχρι 1500 watt ηλεκτρικής ισχύος, ιδανική για τροφοδοσία εξοπλισμού σε κατασκήνωση ή υπαίθριες δραστηριότητες αλλά και να αποτελέσει πηγή ηλεκτρικής ενέργειας έκτακτης ανάγκης για οικιακές συσκευές. Το σύστημα προσφέρει το αντίστοιχο της ημερήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για ένα μέσο νοικοκυριό μόνο από τη μπαταρία και για μάξιμουμ μέχρι 13 ημέρες όταν ο κινητήρας χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Super-All Wheel Control – Φιλοσοφία Κίνησης
Το προηγμένο σύστημα ολοκληρωμένου ελέγχου οδικής συμπεριφοράς οχήματος Super-All Wheel Control (S-AWC) που παρουσίασε η Mitsubishi Motors με το Lancer Evolution και στη συνέχεια υιοθέτησε στο Outlander PHEV – το οποίο λειτουργεί κυρίως με έλεγχο της κατανομής ροπής και της πίεσης πέδησης σε κάθε τροχό - έχει βελτιστοποιηθεί για το Concept GC-PHEV. Έτσι το όχημα συμπεριφέρεται σύμφωνα με τις εντολές και προσδοκίες του οδηγού και παρέχει μέγιστη ευστάθεια.

Στη νέα εφαρμογή του, το S-AWC βασίζεται σε ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης (full-time 4WD) που περιλαμβάνει ένα πίσω διαφορικό + ένα Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενο Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης Electronically-controlled Limited Slip Differential (LSD) μπροστά + ένα ακόμα Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενο Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης Electronically-controlled Limited Slip Differential στο κέντρο + μία Ηλεκτρική Μονάδα Ενεργού Ελέγχου Περιστροφής Αμαξώματος Electric-Active Yaw Control (E-AYC) πίσω. Η τελευταία χρησιμοποιεί ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα για να ελέγχει με ακρίβεια την κατανομή της ροπής σε κάθε πίσω τροχό, διασφαλίζοντας άριστη ευστάθεια.

Επιπλέον, οι κοντές σχέσεις – που χρησιμοποιούνται σε συνθήκες εκτός δρόμου (όπου είναι επιτρεπτό) – επιτυγχάνονται μέσω μιας κεντρικά τοποθετημένης Υπο-Μονάδας Μετάδοσης Sub-Transmission που λειτουργεί σαν κιβώτιο τετρακίνησης.

Ανάλογα με τις οδικές συνθήκες και το επιλεγμένο πρόγραμμα πρόσφυσης, το S-AWC συνεργάζεται με το PHEV για να υποστηρίξει τον οδηγό στην τροχιά που επιλέγει όταν στρίβει καθώς και στο να ανταπεξέρχεται σε προκλήσεις παντός εδάφους (όπου είναι επιτρεπτό).


Τεχνολογία Διασύνδεσης Αυτοκινήτου - Πληροφόρηση
Το Concept GC-PHEV εφοδιάζεται με προηγμένη τεχνολογία επικοινωνίας αυτοκινήτου της Mitsubishi Motors που χρησιμοποιεί συστήματα πληροφορικής επόμενης γενιάς.

Η τεχνολογία αυτή στόχο έχει να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην οδηγική εμπειρία ενός χρήστη. Συνδεδεμένο σε ένα δίκτυο δεδομένων οχήματος, το σύστημα επικοινωνίας αυτοκινήτου ανεβάζει πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος σε πραγματικό χρόνο και τις συνδέει με τα κυκλοφοριακά δεδομένα της περιοχής, σήματα και άλλες πληροφορίες για να συμβουλεύσει τον οδηγό με ποιο τρόπο να οδηγεί οικονομικότερα.

Το σύστημα προσφέρει επίσης ένα Σύστημα Έγκαιρης Ανίχνευσης Βλαβών και Δυσλειτουργιών Failure & Malfunction Early-detection System, που ενημερώνει τον οδηγό για την ανάγκη επισκευών ή σέρβις, καθώς και μια λειτουργία Αναφοράς Εκτίμησης Ζημιάς λόγω Ατυχήματος που περιλαμβάνει και σύνδεση με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και ασφάλειας.


Παρμπρίζ Επαυξημένης Πραγματικότητας - Augmented Reality (AR) Windshield – Πρόβλεψη
Προσβλέποντας σε περαιτέρω δυνατότητες της τεχνολογίας επικοινωνίας αυτοκινήτου, το Concept GC-PHEV εφοδιάζεται με καινοτόμα συστήματα διεπαφών. Μεταξύ αυτών είναι το Παρμπρίζ Επαυξημένης Πραγματικότητας - AR Windshield, που χρησιμοποιεί προηγμένη σχετική τεχνολογία καθώς και η μεγάλη οθόνη αφής Tactical Table που τοποθετείται στο κέντρο της καμπίνας.

Το AR windshield χρησιμοποιεί τεχνολογία Augmented Reality για την απεικόνιση πληροφοριών απαραίτητων στον οδηγό εν κινήσει. Προβάλλοντας πληροφορίες στο πεδίο ορατότητάς του, το AR Windshield παρέχει τον οδηγό πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος χωρίς η προσοχή του να διασπάται από το δρόμο. Μεταξύ άλλων, στο παρμπρίζ προβάλλονται: Sat-Nav-linked Route Guidance, Active safety system-linked Distance to Vehicle in Front, και Lane Departure Warning. (Εύρεση Διαδρομής Μέσω Συστήματος Δορυφορικής Πλοήγησης, Έλεγχος Απόστασης από το Προπορευόμενο Όχημα σε συνεργασία με το Σύστημα Ενεργητικής Ασφάλειας και Προειδοποίησης Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας).

Το παρμπρίζ AR παρουσιάζει επίσης πληροφορίες Προειδοποίησης Caution Tracking που χρησιμοποιεί επικοινωνίες οχήματος με όχημα και οχήματος με πεζό για την καθοδήγηση του οδηγού, αλλά και την απεικόνιση προειδοποιήσεων για οχήματα ή πεζούς που πλησιάζουν από τυφλά σημεία σε διασταυρώσεις.


Tactical Table – ‘Συλλέγω’, ‘Δημιουργώ’, ‘Επικοινωνώ’
Η οθόνη αφής Tactical Table στο κέντρο της καμπίνας είναι ένα νέο εργαλείο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία επικοινωνίας αυτοκινήτου για να αυξήσει τα επίπεδα ικανοποίησης και απόλαυσης των επιβατών με πρωτοφανείς τρόπους.

Σε αντίθεση με τα συστήματα μονόδρομης επικοινωνίας, το διαδραστικό Tactical Table δημιουργεί ένα νέο είδος παρακολούθησης της ζωής των πελατών, όπου οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν τα smart phones τους προκειμένου να ‘Συλλέγουν’ πληροφορίες για το ταξίδι τους, ‘Δημιουργούν’ ένα χάρτη ή σχέδιο ταξιδιού και ‘Μοιράζονται’ αυτές τις πληροφορίες με άλλους χρησιμοποιώντας τις συσκευές επικοινωνίας τους.



IT'S FUNNY TIME!



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...