Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014: Αυλαία για τον 1ο γύρο στην άσφαλτο. Αύριο το σκηνικό θα μεταφερθεί στις χωμάτινες επιφάνειες


FLASH E.Δ. 6 – ΨΑΡΙ 2
29.3.2014

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Ειδική Διαδρομή: 6
Καιρικές συνθήκες: 15ο C, Συννεφιά
Κατάσταση Οδοστρώματος: Στεγνή άσφαλτος
Μήκος: 17,60 χλμ.
Flash N°: 8

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC

«Εντέλει δεν ήταν άσχημα. Στην τελευταία ειδική μας έπιασε η βροχή για περίπου 2 χλμ. Ελπίζω αύριο να πάμε καλύτερα και να καταφέρουμε να βελτιώσουμε τη θέση μας.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Ήταν δύσκολη, και σε κάποια σημεία γλιστερή ειδική. Θα ήταν ιδανικό να διατηρήσουμε το προβάδισμα. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Μέχρι στιγμής είναι στεγνά. Μόλις όμως πέσουν οι πρώτες σταγόνες στο παρμπρίζ, τρομάζεις. Για αυτό και πήγα πιο προσεκτικά στο τέλος. Αύριο θα πιέσω. Θα προσπαθήσω να πιάσω τον Craig, το οποίο θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά θα προσπαθήσω τουλάχιστον να βρεθώ στο πόντιουμ.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Πολύ καλύτερα τώρα. Ήταν καλή ημέρα για μας. Την ευχαριστήθηκα. Το αυτοκίνητο ήταν καλό και η ομάδα δούλεψε υποδειγματικά. Αύριο θα είναι άλλο ράλλυ, μικρό, αλλά δύσκολο.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Είμαι πολύ κουρασμένος, η ειδική δεν ήταν καλή για εμάς. Είχα φοβερό πονοκέφαλο.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Άρχισε πάλι η βροχή. Το στήσιμό μας είναι για στεγνό, αλλά είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μας. Η 6η θέση είναι πολύ καλό αποτέλεσμα, με δεδομένο πως έχω κάνει μόνο έξι ράλλυ τον τελευταίο καιρό.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Όλα πήγαν καλά. Γλιτώσαμε τη βροχή, αύριο πιστεύω να το ευχαριστηθούμε περισσότερο στο χώμα.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Δεν ήταν καλή ημέρα. Είχα προβλήματα με το αυτοκίνητο, με μένα και, τώρα, με τη βροχή.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Είμαστε ευχαριστημένοι. Η αρχή της σεζόν ήταν πολύ δύσκολη για μένα. Τώρα ξαναβρίσκω τη συγκέντρωσή μου και μπορώ πάλι να πιέσω.»

27 SLAVOV Todor / ILIEV Petar RENAULT Clio R3
Eγκατέλειψε από έξοδο στην 5η ε.δ.

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Graig Breen σημείωσε ακόμα έναν κορυφαίο χρόνο, και τελειώνει 1ος την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις στο ντεμπούτο του Peugeot 208 T16 R5, με διαφορά 14,7 δλ. από τον Bryan Bouffier. Ο Γάλλος οδηγός προηγείται με μόλις 0,3 δλ. του Kajetan Kajetanowicz. Ο Εsapekka Lappi ολοκληρώνει την ημέρα 43,8 δλ. πίσω από τον επικεφαλής Breen, στην 4η θέση




FLASH SERVICE B
29.3.2014

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Service: B
Flash N°: 9

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Είμαι ικανοποιημένος μετά τη σημερινή ημέρα. Έκανα δύο λάθη το πρωί, αλλά δεν είμαστε πολύ πίσω. Αύριο μπορούμε να επιτεθούμε, αυτό είναι το σχέδιο. Πρέπει να δούμε πώς θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο, γιατί δεν το έχουμε δοκιμάσει στο χώμα.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επίδοση του αυτοκινήτου, και γιατί είμαι επικεφαλής του Ράλλυ. Σε αυτό το loop κάναμε πιο συντηρητική επιλογή ελαστικών. Το σχέδιό μας για αύριο είναι να διατηρήσουμε τη θέση μας και να κερδίσουμε το ράλλυ.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Η 1η ειδική είναι πολύ γρήγορη, και χάνουμε χρόνο από τα αυτοκίνητα τούρμπο. Είναι δύσκολο να τα αντιμετωπίσεις στις γρήγορες ειδικές. Υπάρχουν πολλές φουρκέτες όπου χρειαζόμαστε ροπή, και γρήγορα σημεία που απαιτούν υψηλή τελική. Αύριο σκοπεύω να επιτεθώ, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα καταφέρουμε να τους πιάσουμε. Θα ξέρουμε μετά το πρώτο loop.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
Ήταν μια δύσκολη ημέρα για όλους τους οδηγούς. Οι μηχανικοί μας έκαναν καλή δουλειά και το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό. Δεν ξέρω τι να περιμένω αύριο, γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο χώμα. Θα δούμε…»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Ήταν καλή ημέρα για μας. Στην τελευταία ειδική είχα πονοκέφαλο και τώρα νιώθω πολύ κουρασμένος. Έχουμε καλή θέση και θα δούμε τι θα γίνει αύριο.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ημέρα μας. Χάσαμε αρκετά στη βροχή, γιατί το στήσιμο δεν ήταν ιδανικό για το βρεγμένο, αλλά είμαστε 6οι, μόνο 10 δλ. πίσω από την 5η θέση. Αύριο είναι σαν άλλος αγώνας, αφού όλα θα είναι διαφορετικά στο χώμα.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«H ταχύτητά μας σήμερα ήταν εντάξει. Στην 1η ειδική κάναμε ένα λάθος. Είναι κρίμα που στην 4η ειδική άρχισε η βροχή και είχαμε να αντιμετωπίσουμε βρεγμένη άσφαλτο για περίπου 5-7 χλμ. Είμαστε εδώ. Ο στόχος μας για αύριο είναι να βρούμε καλό ρυθμό στο χώμα και να τερματίσουμε το Ράλλυ.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Είμαστε εδώ, και αυτό είναι το σημαντικότερο. Είχαμε μια δύσκολη ημέρα, ειδικά το πρωί, με πολλά προβλήματα. Το απόγευμα κύλησε πολύ καλύτερα.»

11 RAOUX Jean Michel/MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Ήταν καλή ημέρα για μας. Η ταχύτητά μας δεν ήταν άσχημη. Η θέση μας δεν είναι ιδανική για το αυριανό ξεκίνημα.»

14 SERDERIDIS Jourdan/MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Το δεύτερο loop ήταν καλό. Βελτιωθήκαμε σε όλες τις ειδικές. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός. Αύριο θα προσπαθήσω να κερδίσω δύο ή τρεις θέσεις. Το χώμα ταιριάζει στο αυτοκίνητό μας.»

15 ORSAK Jaroslav/SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Δεν είχαμε προβλήματα. Είναι κρίμα που στην τελευταία ειδική μας έπιασε βροχή, γιατί δεν είχαμε κατάλληλα ελαστικά. Αύριο θα είναι καλύτερα στο χώμα.»

16 LATEGAN Henk/WICHA Klaus SKODA Fabia S2000
«Ήταν πολύ δύσκολη ημέρα, γιατί είχα πρόβλημα με τις σημειώσεις. Πήγα χαλαρά, μόνο και μόνο για να τελειώσει η ημέρα και να οδηγήσω αύριο στο χώμα.»

18 PUSHKAR Vitaliy/MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Σε αυτό το loop το αυτοκίνητο ήταν καλό. Είμαστε ευχαριστημένοι με την ημέρα, είμαστε κυρίως χωμάτινο πλήρωμα, οπότε αύριο θα είναι καλύτερα για μας.»

19 TIBOR Erdi Jr./TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Η ημέρα ήταν καλή, κυρίως η τελευταία ειδική, αφού έβρεξε και φοράγαμε μαλακά ελαστικά. Το αυτοκίνητο είναι εντάξει. Νομίζω ότι είμαστε επικεφαλής, και είμαι ικανοποιημένος.»

24 BESSENYEY Zoltan/"YULIANNA" HONDA Civic Type-R
«Είμαστε στην 1η θέση των δικίνητων και πήραμε το μπόνους των 7 βαθμών. Έχουμε μεγάλη διαφορά, αλλά 1 λεπτό δεν είναι τίποτα στο χώμα. Στόχος μας να μείνουμε μακριά από προβλήματα και να διατηρήσουμε τη θέση μας.»

25 FILIP Alexandru/IANCU Bogdan RENAULT Clio R3
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος με την ημέρα, αλλά προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στα νέα ελαστικά. Το μόνο μας πρόβλημα ήταν η υπερθέρμανση των φρένων, αλλά αυτό ισχύει για όλους. Αύριο θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα κλαταρίσματα και τα τεχνικά προβλήματα.»




FLASH SERVICE B - ΕΛΛΗΝΕΣ
29.3.2014

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Service: B
Flash N°: 9Α

51 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI EVO IX
«Ωραίος αγώνας, με πολύ κόσμο στις ειδικές. Είχαν βγει πολλά χώματα στο δρόμο και εμείς κάναμε μια λανθασμένη επιλογή ελαστικών στο δεύτερο loop, καθώς βάλαμε μαλακή γόμα και γλιστρούσαμε πολύ. Έτσι, σκοπός μας ήταν απλά να τερματίσουμε, και όχι να πιέσουμε.»

52 NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza STi N-12
«Κινηθήκαμε σβέλτα, με στόχο ένα καλό αποτέλεσμα. Στην 4η ε.δ. είχαμε μία μικρή έξοδο, καθώς γλιστρήσαμε στα χώματα που είχαν βγει στην ε.δ. Είμαστε ευχαριστημένοι από τον αγώνα σήμερα.»

53 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης SUBARU Impreza WRX STi
Εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από σπασμένο ψαλίδι.

54 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Χάσαμε ουσιαστικά ένα σκέλος, εξαιτίας της πρωινής εξόδου. Τώρα προς το τέλος συνηθίσαμε κάπως το αυτοκίνητο. Ουσιαστικά, μόνο στην τελευταία ειδική το είχα αντιληφθεί. Περιμένουμε το χώμα για αύριο, όπου ελπίζουμε να πάμε καλύτερα. Ο αγώνας αυτός ήταν μεγάλο σχολείο για μένα.»

55 ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Ο αγώνας και οι ειδικές διαδρομές ήταν πολύ καλές. Αντιμετώπισα αρκετά προβλήματα σε όλο τον αγώνα. Είχα πρόβλημα με την πίεση του τούρμπο από το τελείωμα της 1ης ειδικής και δεν καταφέραμε να το φτιάξουμε ούτε στο ενδιάμεσο σέρβις. Στη μέση της 2ης ε.δ. βρήκαμε σε μία μπούκα, και είχα ένα κλατάρισμα εμπρός δεξιά. Ωστόσο, κρατήσαμε σταθερή στρατηγική ώστε να μη χάσουμε άλλο χρόνο και καταφέραμε και δημιουργήσαμε ικανοποιητική διαφορά. Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν και τους χορηγούς μου.»

56 ΚΑΡΠΑΝΟΣ Νίκος - ΚΑΡΠΑΝΟΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO X
Δεν ξεκίνησαν μετά το Σέρβις Α, με πρόβλημα στον κινητήρα.

57 ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ Διαμαντής - ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νικόλαος MITSUBISHI Lancer EVO X
«Ο αγώνας ήταν μοναδική εμπειρία. Στις πρώτες τρεις ε.δ. κινηθήκαμε αρκετά καλά. Στο δεύτερο σκέλος επιλέξαμε μαλακά ελαστικά, φοβούμενοι τη βροχή, όμως αυτό αποδείχθηκε λάθος. Πάντως, ο στόχος μας ήταν ο τερματισμός, οπότε είμαστε χαρούμενοι.»

60 ΠΑΥΛΙΔΗΣ Νικόλαος - HARRYMAN Allan CITROEN DS3 R3T
«Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ ωραίος. Είμαστε ευχαριστημένοι. Είχα πολύ καιρό να τρέξω σε αγώνα. Οι ειδικές ήταν καλύτερες από ό,τι νομίζαμε στις δοκιμές, καθώς τις περιμέναμε πιο γρήγορες από ό,τι αποδείχθηκαν τελικά.»

61 ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ Βασίλης - ΜΑΚΡΙΝΟΣ Μανώλης RENAULT Clio Sport
«Ο αγώνας ήταν ένα παλιό, καλό ασφάλτινο ράλλυ δεκαετίας '90. Αλλά σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, όντας μέρος του Ακρόπολις. Ήταν ένας μεγάλος αγώνας με όλα τα χαρακτηριστικά που τον διακρίνουν. Ήταν ωραία εμπειρία και ήταν κάτι πρωτόγνωρο να δούμε τόσο πολλούς θεατές.»

63 ΧΑΛΔΑΙΟΣ Στέλιος - ΣΑΜΑΡΑΣ Κωνσταντίνος CITROEN C2 R2
«Ο αγώνας ήταν δύσκολος και ωραίος. Επίσης ήταν μεγάλος σε μήκος και δεν είχαμε συνηθίσει αγώνες του είδους. Η αλήθεια είναι ότι η θέση μας στη Γενική δεν είναι αντιπροσωπευτική της ταχύτητάς μας, αφού εγκατέλειψαν πιο γρήγοροι συνδυασμοί. Ευχαριστώ όσους μας υποστήριξαν.»

64 ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ Ιωάννης - KAΡΟΥΣΟΣ Ιωάννης CITROEN Saxo VTS
«Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερος, τόσο για το μεγάλο του μεγέθους όσο και για την πρόσθετη δυσκολία που υπήρχε από το πολύ χώμα που βρισκόταν στην άσφαλτο. Είμαστε ευχαριστημένοι που τερματίσαμε και βρισκόμαστε στην 3άδα της κατηγορίας μας, που ήταν και ο αρχικός μας στόχος.»

68 NOMIKOΣ Ιωάννης - ΡΑΒΑΝΗΣ Ιωάννης SEAT Ibiza Kit Car
«Πολύ ωραίος αγώνας και πολύ καλά οργανωμένος. Οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες, μόνο που είχε πολλά χώματα σε κάποια σημεία.»

83 ΙΓΓΛΕΣΗΣ Αριστόβουλος - ΤΣΑΔΑΡΗΣ Νίκος PORSCHE 924 Carrera GT
Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από πρόβλημα στον κινητήρα.




Ημέρα 1 Διαφορετικό!
29.3.2014

Δράση, εναλλαγές στην κορυφή και έντονος συναγωνισμός ήταν τα στοιχεία που χαρακτήρισαν την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις 2014. Μπορεί με το ξεκίνημά του το Ράλλυ Ακρόπολις να ξένισε, αφού οι πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ αγωνίστηκαν σε ασφάλτινες επιφάνειες, ωστόσο το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ότι ο χαρακτήρας και η φιλοσοφία του δεν επηρεάστηκαν. Η ελληνική άσφαλτος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητική, αφού οι γλιστερές επιφάνειες και οι υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες των ειδικών διαδρομών δεν επέτρεπαν σε κανέναν να χάσει την αυτοσυγκέντρωσή του ή να εφησυχάσει. Μεγάλοι πρωταγωνιστές του ασφάλτινου σκέλους αποδείχθηκαν η Peugeot και οι νεαροί οδηγοί της. Αμφότεροι ξεχώρισαν από την αρχή του αγώνα, κάνοντας επίδειξη ισχύος για λογαριασμό του ολοκαίνουργιου Peugeot 208 T16 R5. Το νέο αγωνιστικό όπλο της γαλλικής εταιρείας κάνει την παρθενική του εμφάνιση σε διεθνή αγώνα στη χώρα μας και δείχνει ανταγωνιστικό από τα πρώτα του αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Αρχικά, την 1η θέση κατέλαβε ο νεαρός Ολλανδός Kevin Abbring, ο οποίος και διακρίνεται για την ταχύτητά του στην άσφαλτο. Όμως, μία διαρροή νερού στο «208» είχε ως αποτέλεσμα ο Ολλανδός να εγκαταλείψει μετά την 5η ε.δ. από υπερθέρμανση στον κινητήρα. Σε εκείνο το σημείο, τη σκυτάλη πήρε ο Craig Breen, ο οποίος ακολουθούσε μία ανάσα πίσω του καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας και, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο και στην τελευταία ε.δ. της ημέρας, ολοκλήρωσε το ασφάλτινο σκέλος επικεφαλής του αγώνα. Στη 2η θέση της Γενικής κατάφερε να σκαρφαλώσει μόλις στην τελευταία ε.δ. ο Γάλλος Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC. Ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της Hyundai, ο οποίος κατέκτησε φέτος τη 2η θέση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, έκανε δύο λάθη στις δύο πρώτες ε.δ., που του κόστισαν πολύτιμο χρόνο. Παρ' όλα αυτά, κατάφερε να ανακάμψει και τελικά να σκαρφαλώσει στη 2η θέση, μπροστά από τον Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5. Ο Πρωταθλητής Πολωνίας είχε σταθερή απόδοση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, και το γεγονός ότι βρίσκεται μόλις 0,3 δλ. πίσω από τον Bouffier αφήνει ανοιχτούς λογαριασμούς μεταξύ τους για το αυριανό χωμάτινο σκέλος.

Λίγο πιο πίσω ακολουθεί ο Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, με διαφορά που του επιτρέπει ακόμα και να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Ο Φινλανδός οδηγός δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί τα κορυφαία RRC και R5 στις πολύ γρήγορες ασφάλτινες ε.δ., αφού το δικό του Skoda έχει κατά πολύ μικρότερη τελική ταχύτητα από τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν ο νεαρός Vasily Gryazin με το Ford Fiesta S2000, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από πονοκέφαλο αλλά και από τη σχετικά χαμηλή τελική του Fiesta, και ο Bruno Maghalaes, ο οποίος, εκτός από την περιορισμένη αγωνιστική δράση το τελευταίο διάστημα, έκανε και λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές. Την ίδια ώρα, το τέλος της πρώτης ημέρας σήμανε και την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τους Παναγιώτη Καϊτατζή-Αντώνη Παπαρινόπουλο με το Mitsubishi Lancer EVO IX να επικρατούν στον αγώνα (θα ακολουθήσει σχετικό δελτίο Τύπου).

Αύριο το σκηνικό θα μεταφερθεί στις χωμάτινες επιφάνειες, που άλλωστε αποτελούν και το χαρακτηριστικότερο γνώρισμα του Ράλλυ Ακρόπολις. Η δράση ξεκινά στις 09:08 από την ε.δ. Κλένια-Μυκήνες και, έπειτα από συνολικά επτά ε.δ. και 114,22 αγωνιστικά χιλιόμετρα, θα ολοκληρωθεί στις 17:06 μ.μ. στο Λουτράκι, και συγκεκριμένα στο Service Park, όπου στις 17:30 θα πραγματοποιηθεί και η Τελετή Τερματισμού στις 17:30.




Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, 1ος γύρος - Αυλαία!
29.3.2014

Το Ράλλυ Ακρόπολις, εκτός από το γεγονός ότι προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, σηματοδοτεί και την έναρξη του 50ού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Κάθε ημέρα του διήμερου αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο θεσμό, με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση του ασφάλτινου σκέλους να σημάνει και το τέλος του πρώτου γύρου του εθνικού Πρωταθλήματος. Έτσι, στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές κυρίαρχοι ήταν οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Αντώνης Παπαρινόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος της ημέρας, και, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων, όπως με την πίεση του τούρμπο αλλά και με ένα κλαταρισμένο ελαστικό, κατάφερε να σημειώσει μια πειστική και δίκαιη νίκη.

Ο μοναδικός συνδυασμός που προσπάθησε να τους ακολουθήσει και, εντέλει, να τους προβληματίσει ήταν αυτός των Λάμπρου Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας κινήθηκαν στο ρυθμό των πρώτων στην αρχή, αλλά στη συνέχεια μία λάθος επιλογή ελαστικών, και συγκεκριμένα η χρήση μαλακής γόμας σε βρεγμένες επιφάνειες, δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, περιορίζοντάς τους στην κατάκτηση της 2ης θέσης της Γενικής. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2012, Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακαλής, με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι έκαναν έναν εξαιρετικό αγώνα από πλευράς τακτικής, και μάλιστα σε επιφάνειες που δεν είναι οι αγαπημένες τους. Είναι σίγουρο ότι αύριο, στο χώμα, θα είναι σαφώς πιο ανταγωνιστικοί.

Πρώτοι στην κατηγορία F2 και αναμφίβολα από τους πρωταγωνιστές του αγώνα τερμάτισαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός με ένα Renault Clio Sport. Ο έμπειρος οδηγός κινήθηκε εντυπωσιακά γρήγορα με το γαλλικό χάτσμπακ, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του και καταφέρνοντας όχι απλώς να σημειώσει μια νίκη στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, αλλά και να τερματίσει μπροστά από συνδυασμούς με κατά πολύ ισχυρότερες κατασκευές. Πίσω τους, στην 5η θέση, ακολούθησαν οι Διαμαντής Τζαμπάζης-Νίκος Ζακχαίος με το Mitsubishi Lancer EVO X, χάνοντας και αυτοί με τη σειρά τους χρόνο στο δεύτερο πέρασμα, επίσης εξαιτίας λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Ένα ακόμα πλήρωμα που έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν αυτό των Στέλιου Χαλδαίου-Κωνσταντίνου Σαμαρά με το Citroen C2 R2, οι οποίοι κινήθηκαν ταχύτατα, κατακτώντας παράλληλα την 6η θέση της Γενικής. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Δημήτρης Σαΐνης με το Lancer EVO IX και οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman με το Citroen DS3 R3T συμπλήρωσαν την πρώτη 8άδα.

Αύριο, ο θίασος του ελληνικού Πρωταθλήματος θα μεταφερθεί σε χωμάτινες επιφάνειες για το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, θα δούμε ακόμα μία... ελληνική μάχη για τη νίκη στη Γενική αλλά και στις επιμέρους κατηγορίες και κλάσεις.



2014 FIA European Rally Championship: 3ος γύρος
Ράλλυ Ακρόπολις, Συνέντευξη Τύπου ημέρας 1, 18:20, Σάββατο 29 Μαρτίου

Παρόντες:
Craig Breen (1ος Γενικής)
Bryan Bouffier (2ος Γενικής)
Kajetan Kajetanowicz (3ος Γενικής)
Kevin Abbring

Ερώτηση στον Craig Breen
Η πρώτη ημέρα ενός νέου αυτοκινήτου δε νομίζω πως μπορεί να γίνει καλύτερη από τη σημερινή. Έτσι δεν είναι;

CB: «Δε θα μπορούσαμε να σκεφτούμε μια καλύτερη ημέρα από τη σημερινή. Τόσο εγώ όσο και ο Kevin [Abbring] ήμασταν επικεφαλής από την πρώτη στιγμή. Τα συγχαρητήρια, βέβαια, ανήκουν στον Kevin, γιατί έκανε καταπληκτική δουλειά. Δυστυχώς, είχε ένα μηχανικό πρόβλημα, όμως η ταχύτητα που επέδειξαν και τα δύο αυτοκίνητα σήμερα ήταν εξαιρετική. Η αξιοπιστία σε γενικές γραμμές ήταν επίσης πολύ καλή. Πολλά μπράβο στην ομάδα και στην Peugeot Sport, που δούλεψαν σκληρά για να φθάσουν το αυτοκίνητο σε αυτό το επίπεδο, αλλά έχουμε ακόμα αρκετό δρόμο μπροστά μας.»

Ερώτηση στον Craig Breen
Πόσο πιέσατε σήμερα; Μήπως υπάρχουν ακόμα περισσότερα να δούμε αύριο;

CB: «Δεν κάναμε τίποτα χαζό ή ριψοκίνδυνο, αφού όλοι θα συμφωνήσουν πως οι ειδικές ήταν ιδιαίτερες, η ποιότητα της επιφάνειας του δρόμου άλλαζε συνεχώς, κάθε χιλιόμετρο, κάθε στροφή ήταν διαφορετική. Σε κάποια σημεία δεν μπορούσες να διαβάσεις το δρόμο. Έμοιαζε σαν να έχεις πρόσφυση, και ξαφνικά μέσα στη στροφή δεν είχες τίποτα. Εάν πίεζες 100%, ήταν πολύ εύκολο να έχεις κάποιο ατύχημα. Είχαμε μια συντηρητική προσέγγιση, προσπαθήσαμε να φθάσουμε στον τερματισμό, και το καταφέραμε.»

Ερώτηση στον Craig Breen
Τι σκέφτεσαι για αύριο στο χώμα;

CB: Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι πολύ. Θα είναι μια δύσκολη αποστολή. Οι ειδικές είναι απαιτητικές και με διαφορετικό χαρακτήρα. Από τη μία πλευρά, η πρώτη ειδική διαδρομή αύριο είναι πολύ ωραία, με ενδιαφέρουσα χάραξη και καλό οδόστρωμα. Οι άλλες δύο ειδικές διαδρομές είναι πολύ σκληρές σε κάποια σημεία. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά για τη βελτίωση των δρόμων, αλλά μετά το πρώτο πέρασμα θα έχουν χαλάσει. Αισθάνομαι σίγουρος για αύριο. Εάν ένα αυτοκίνητο είναι γρήγορο, τότε έχει ταχύτητα όπου και να το βάλεις, και ελπίζω η σκληρή δουλειά να αποδώσει αύριο.»

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Προηγήθηκες στην 1η ειδική, όπως και στη Λετονία, αλλά δυσκολεύτηκες στη 2η. Ήταν μια ημέρα με τα πάνω και τα κάτω της. Πώς σου φάνηκε;

BB: «Η 2η ειδική διαδρομή χρειαζόταν περισσότερη δουλειά, γιατί είναι αλήθεια πως έκανα λάθος. Είχα γραμμένο στις σημειώσεις να "κόψω" μία στροφή, η οποία τελικά είχε μέσα μία πέτρα - ήταν αποκλειστικά δικό μου λάθος. Στην 3η ε.δ. ήμουν αισιόδοξος σε ένα σημείο φρεναρίσματος, και πήγαμε ευθεία σε μια φουρκέτα, κάτι το οποίο ήταν το δεύτερο λάθος από μέρους μου. Το απόγευμα πήγαμε σαφώς καλύτερα και μπορώ να είμαι ικανοποιημένος, αφού ήταν μια δύσκολη ημέρα ενός δύσκολου αγώνα. Σίγουρα, είμαι έμπειρος οδηγός, αλλά μόλις εχθές οδήγησα το αυτοκίνητο στο χώμα, και δεν περίμενα να είμαι στο 100% της απόδοσής μου. Για αυτό και είμαι ικανοποιημένος από τη θέση που έχουμε στον αγώνα. Για εμάς η σημερινή ημέρα αποτέλεσε μια πρόκληση, αφού ο ανταγωνισμός ήταν έντονος και οι χρόνοι ήταν τόσο κοντά μεταξύ τους. Είναι πολύ ωραίο όταν έχεις τόσο έντονο συναγωνισμό με μικρές διαφορές μεταξύ μας.

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Η διαφορά είναι στα 14,7 δλ. μεταξύ εσού και του Breen. Αύριο ο αγώνας είναι χωμάτινος, αλλά εσύ δεν έχεις κάνει δοκιμές σε χώμα. Μπορείς να κάνεις κάτι με το Peugeot;

BB: «Ελπίζω πως ναι. Θα μάθω από την αρχή το αυτοκίνητο αύριο, αλλά θα είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο για οδήγηση, και ελπίζω να πιάσω το ρυθμό αρκετά γρήγορα ώστε να το ευχαριστηθώ. Οι ειδικές θα είναι πολύ δύσκολες για το αυτοκίνητο, αλλά και για τα ελαστικά. Θα προσπαθήσουμε πάντως να κάνουμε ό,τι καλύτερο, και θα δούμε πώς θα πάει.»

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Ήταν μια καλή ημέρα για σένα και διασκέδασες στη διάρκειά της, αλλά τι μπορείς να κάνεις αύριο με τον Bryan να είναι 0,3 δλ. πίσω σου;

KK: «Θα δούμε. Ο Bryan είναι πολύ γρήγορος, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι ανάμεσα σε αυτούς τους τύπους. Ήταν μια πραγματικά φανταστική ημέρα για εμάς και απολύτως τρελή με αυτές τις ειδικές. Είναι πολύ γρήγορες και γλιστερές, τόσο καλές όμως για εξάσκηση. Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε αύριο, γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία σε χώμα, αλλά θα δούμε.»

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Όταν πέρσι οδήγησες για πρώτη φορά το Fiesta R5 σε χώμα στην Πολωνία, νίκησες, οπότε πρέπει να το εξελίξεις...

KK: «Ναι, αλλά έχω κάνει μόνο δέκα χωμάτινα ράλλυ στη ζωή μου, πιστέψτε με, είναι αλήθεια. Θα δούμε.»

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Θα παλέψεις για τη νίκη ή είσαι χαρούμενος με μία θέση στο πόντιουμ;

KK: «Εννοείται ότι θα παλέψω για τη νίκη.»

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Το άκουσες αυτό, Bryan, θα υπάρξει μάχη;

BB: «Παλιά υπήρχε έντονος ανταγωνισμός μεταξύ μας στο Πρωτάθλημα Πολωνίας, και σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον.»

Ερώτηση στον Kevin Abbring
Με κάθε σεβασμό στους τρεις οδηγούς δίπλα σου, ήσουν πιθανότατα ο πρωταγωνιστής της ημέρας, όντας και επικεφαλής μέχρι το τέλος της 5ης ε.δ. Τι ακριβώς συνέβη;

KA: «Θα ξεκινήσω όπως και ο Craig, απονέμοντας τα εύσημα στην ομάδα για το αυτοκίνητο που εξέλιξαν. Η απόδοσή μας από την αρχή του αγώνα αποτέλεσε έκπληξη ακόμα και για εμάς. Είμαι πολύ χαρούμενος με τον νέο μου συνοδηγό, όλα λειτουργούν ιδανικά στο αυτοκίνητο, ενώ και οι σημειώσεις μας είναι καλύτερες από ό,τι περίμενα. Δυστυχώς, είχαμε πρόβλημα υπερθέρμανσης στην 5η ε.δ. και σταματήσαμε να το φτιάξουμε, χωρίς όμως να τα καταφέρουμε. Και ήμασταν αναγκασμένοι να σταματήσουμε την προσπάθειά μας, έτσι ώστε να μη δημιουργήσουμε κάποια περαιτέρω ζημιά. Τώρα περιμένουμε τις πληροφορίες και το αυτοκίνητο να έρθει στο σέρβις, και ελπίζω να καθαρίσουμε το δρόμο αύριο.»

Ερώτηση στον Kevin Abbring
Δε γνώριζες ότι είχες διαρροή;

ΚΚ: «Όχι, δεν το γνώριζα. Όλες οι ενδείξεις στο αυτοκίνητο έδειχναν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά μετά, όταν ελέγξαμε το αυτοκίνητο και διαπιστώσαμε ότι υπάρχει διαρροή, αλλά δε γνωρίζαμε από πού προήλθε.»

Ερώτηση στον Kevin Abbring
Όμως, πρέπει να είσαι πολύ ικανοποιημένος από την ταχύτητα. Ήταν ενθαρρυντικό, σωστά;

KA: «Σίγουρα, νομίζω ότι οι ειδικές ήταν απίστευτα γρήγορες, και πιστεύω ότι θα έπρεπε να οργανώσουν στην Ελλάδα έναν αποκλειστικά ασφάλτινο αγώνα την επόμενη χρονιά!»




FLASH ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ
29.3.2014

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Flash N°: 9b

Κατόπιν απόφασης των αγωνοδικών, οι συμμετέχοντες στο Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του πρώτου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος (Νο 52) και ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης (Νο 55) τέθηκαν εκτός αγώνα, λόγω παραβάσεων του τεχνικού κανονισμού. Συγκεκριμένα, στο αυτοκίνητο του Γρηγόρη Νιώρα το σωληνάκι ενεργοποίησης της βαλβίδας wastegate δεν ήταν συνδεδεμένο με το στόμιο της βαλβίδας, με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή της. Στο αυτοκίνητο που Παναγιώτη Καϊτατζή η βαλβίδα bypass του τούρμπο βρέθηκε τοποθετημένη ανάποδα, με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή της.
Η κατάταξη του αγώνα, μετά τον αποκλεισμό των δύο πληρωμάτων, παραμένει προσωρινή, αφού αμφότεροι οι συμμετέχοντες έχουν γνωστοποιήσει την πρόθεσή τους για υποβολή έφεσης κατά της απόφασης.
 




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...