Ο Sebastien Ogier κατάφερε να αντιμετωπίσει την επίθεση του Dani Sordo την τελευταία ημέρα του Ράλι Γαλλίας κι έτσι, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Sebastien Loeb και την 4η θέση του Mikko Hirvonen στον 11ο αγώνα του φετινού WRC, σκηνοθετήθηκε ένα συναρπαστικό φινάλε για την ανάδειξη του φετινού πρωταθλητή.
Ενόψει των δύο τελευταίων αγώνων του 2011, του ασφάλτινου Ράλι...
Ισπανίας (21-23/10) και του λασπώδους Ράλι Ουαλίας (11-13/11), ο S. Loeb (που εγκατέλειψε την πρώτη μέρα στη χώρα του με πρόβλημα στον κινητήρα) προηγείται στη βαθμολογία με διαφορά μόλις τριών βαθμών από τους S. Ogier και M. Hirvonen, που ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση!
Οι δύο διώκτες του πρωταθλητή, πάντως, δεν εκμεταλλεύτηκαν στη Γαλλία τη βαθμολογική ευκαιρία που τους προσέφερε η τελευταία Power Stage, η οποία δίνει 3-2-1 βαθμούς στους τρεις πρώτους. Ταχύτερος εκεί ήταν ο Jari Matti Latvala και δεύτερος ο Dani Sordo, ενώ ο S. Ogier πήρε μόνο ένα βαθμό με την 3η θέση και ο M. Hirvonen ούτε καν έναν, καθώς σημείωσε τον 4ο χρόνο.
Η σημερινή τελευταία ημέρα του Ράλι Γαλλίας ξεκίνησε με προβάδισμα 9,5 δευτ. του S. Ogier, αλλά ο D. Sordo κερδίζοντας τρεις Ειδικές Διαδρομές το μείωσε στα 4,9 δευτ. μέχρι το μεσημβρινό Service Park. Παρόλη την πίεση, όμως, ο Γάλλος άντεξε χωρίς να κάνει λάθη και κατέκτησε την πρώτη νίκη στην πατρίδα του.
Στο Ράλι Αυστραλίας η Citroen έκανε σαφές ότι θα υποστήριζε τον S. Loeb για τη μάχη του τίτλου, διότι είχε περισσότερους βαθμούς από τον S. Ogier. Όμως τώρα, με τις δύο διαδοχικές εγκαταλείψεις του πρώτου και τη νίκη του δεύτερου στη Γαλλία, ίσως αναθεωρήσει τις απόψεις της. «Πρέπει να κάνουμε δύο καλά ράλι ακόμα» είπε ο S. Ogier, που προφανώς πιστεύει ότι θα του δοθεί η ευκαιρία.
Πέραν της ΜΙΝΙ και του Dani Sordo, του συνδυασμού που αποτέλεσε την εντυπωσιακή έκπληξη του αγώνα, η Ford έδειξε αυτή τη φορά πολύ καλή ταχύτητα στην άσφαλτο -που είναι η λιγότερο αγαπημένη της επιφάνεια- και ίσως να βρισκόταν στη μάχη ακόμα και της νίκης αν οι δύο Φινλανδοί της δεν είχαν εξόδους την πρώτη μέρα.
Ενδεικτικό είναι ότι ο Jari Matti Latvala, πέραν της νίκης στην Power Stage, έκανε αρκετά ανταγωνιστικούς χρόνους όλο το τριήμερο. Ωστόσο, στο τέλος παραχώρησε την 4η θέση στον Mikko Hirvonen (που ποτέ δεν βρήκε το ρυθμό που θα ήθελε), μπαίνοντας νωρίτερα στην ανασυγκρότηση της τελευταίας Ειδικής και παίρνοντας εσκεμμένα ποινή δύο λεπτών.
Τα αποτελέσματα:
[In.gr]
Τα αποτελέσματα:
1 | Ogier | Citroen | 3:06:20.4 |
2 | Sordo | Mini | +0:06:3 |
3 | Hirvonen | Ford | +3:26.6 |
4 | Latvala | Ford | +3:30.3 |
5 | Kuipers | Ford | +6:42.0 |
6 | H.Solberg | Ford | +7:08.3 |
7 | Ostberg | Ford | +7:58.3 |
8 | Block | Ford | +8:25.5 |
9 | Campana | Mini | +8:35/7 |
10 | Wilson | Ford | +10:00.8 |