Φανταστείτε μία εποχή στο άμεσο μέλλον, όπου ένα ταξίδι με αυτοκίνητο δεν θα είναι μία διαδικασία ρουτίνας. Θα είναι η δυνατότητα να παίξετε, να εξερευνήσετε, ακόμα και να μάθετε πράγματα. Αυτό ήταν το όραμα των Mηχανικών και Σχεδιαστών της Toyota Motor Europe (TME) και του Institute of Interaction Design της Κοπεγχάγης (CIID) για το πρωτότυπο ‘Window to the World’.
Το πρωτότυπο όχημα της Toyota επαναπροσδιορίζει τη σχέση μεταξύ επιβατών και εξωτερικού περιβάλλοντος, μεταμορφώνοντας τα παράθυρά του σε μία διαδραστική διεπαφή. Με τη βοήθεια της Augmented Reality (AR) ή Επαυξημένης...
Πραγματικότητας, ένα μέχρι πρότινος συνηθισμένο παράθυρο τώρα προσφέρει πληροφορίες για σημεία ενδιαφέροντος και άλλα πράγματα που υπάρχουν στη διαδρομή και λειτουργεί σαν ένας καμβάς ζωγραφικής που αλληλεπιδρά με το περιβάλλον.
Βασιζόμενοι στις τελευταίες εξελίξεις της Augmented Technology, το Kansei Design Division της TME και το CIID δημιούργησαν πέντε concepts για το ‘Window to the World’ της Toyota. Δύο λειτουργικά πρωτότυπα ‘Window to the World’ ήταν ανάμεσα στα εκθέματα της “Our Future Mobility Now”, που διοργάνωσε ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), 22-25 Ιουνίου στο Autoworld Museum στις Βρυξέλες.
Drawing in Motion - Ζωγραφική εν Κινήσει. To παράθυρο του αυτοκινήτου γίνεται καμβάς, οι επιβάτες ζωγραφίζουν με τα δάχτυλά τους και βλέπουν τις εικόνες να ενσωματώνονται στο εξωτερικό περιβάλλον κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Zooming into captured moments in time - Ζουμ σε ‘χρονικά στιγμιότυπα’. Το παράθυρο γίνεται μία οθόνη όπου οι επιβάτες μπορούν να μεγεθύνουν και να μικραίνουν αντικείμενα, βλέποντάς τα με μία νέα προοπτική.
Translating the world in a local language – Μετάφραση σε τοπική γλώσσα. Οι επιβάτες μαθαίνουν νέες γλώσσες και κουλτούρες επιλέγοντας στοιχεία από το εξωτερικό περιβάλλον και λαμβάνοντας σε πραγματικό χρόνο τη μετάφραση τους σε τοπική γλώσσα.
Augmented Distances - Μεγεθυμένες Αποστάσεις. Οι επιβάτες εντοπίζουν σημεία ενδιαφέροντος και η απόστασή τους από το αυτοκίνητο μεγεθύνεται στην επιφάνεια του παραθύρου.
Virtual Constellations - Εικονικοί Αστερισμοί. Η πανοραμική οροφή του αυτοκινήτου προβάλλει εικονικούς αστερισμούς και σχετικές πληροφορίες με φόντο τον πραγματικό ουρανό.
Το Kansei Design Division χρονολογείται από το 2004. Είναι τμήμα του Ευρωπαϊκού τομέα Research & Development της Toyota, και θεωρείται μοναδικό στο είδος του στον οργανισμό της Toyota Motor Corporation. Η ομάδα παίζει ενεργό ρόλο στην εξέλιξη προηγμένων φιλοσοφιών και οχημάτων έχοντας ουσιαστική υποστήριξη ερευνητών της Ακαδημαϊκής Κοινότητας. Οι νέες μεθοδολογίες στη στρατηγική σχεδίασης που εφαρμόζει το Kansei θα επηρεάσουν και θα κατευθύνουν το μέσο /μακροπρόθεσμο όραμα για τη μελλοντική γκάμα μοντέλων Toyota.
Το Institute of Interaction Design της Κοπεγχάγης ιδρύθηκε το 2006. Είναι ένα διεθνές πρότυπο κέντρο σχεδίασης, τεχνολογίας και δημιουργίας πρωτοτύπων.
[TOYOTA]
[TOYOTA]