Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIAT NEWS: Ιστορικό της σχεδίασης του Fiat Panda

Μετά την πρώτη εμφάνισή του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, παρουσιάζουμε το ιστορικό της σχεδίασης του νέου Panda, σ' ένα μοναδικό ντοκουμέντο, διανθισμένο με αποκλειστικά σχέδια που δημιουργήθηκαν από το Centro Stile Fiat, για να περιγράψουμε τα πολλά νέα χαρακτηριστικά και τις λειτουργικές λεπτομέρειες του νέου Panda, με ένα πρωτότυπο κι ευχάριστο τρόπο.

Παρά το γεγονός ότι εξακολουθεί να είναι ένα μικρό αυτοκίνητο, το νέο Panda έχει μεγαλώσει κατά...
μερικά εκατοστά για να φτάσει στα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και να βελτιώσει τις γενναιόδωρες διαστάσεις του χώρου των επιβατών και αποσκευών ακόμη περισσότερο. Επιπλέον, η λειτουργικότητα έχει ενισχυθεί από πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους και από ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων διαμόρφωσης των εμπρός και πίσω καθισμάτων. Ειδικότερα, το νέο μοντέλο έχει επανασχεδιαστεί εξωτερικά με ομαλές, στρογγυλεμένες γραμμές σ' ένα συμμετρικό σχήμα που συμβάλλει αποτελεσματικά στην καλή εκμετάλλευση του χώρου. Το μπροστινό του μέρος έχει μια ισχυρή προσωπικότητα, με ελαφρώς καμπυλωτό καπό και με μία κομψή οριζόντια μάσκα με νέους στρογγυλεμένους προβολείς, που τονίζονται από χωριστά φώτα ημέρας.

Τα πλαϊνά του έχουν επίσης ανανεωθεί, δίνοντας νέα ερμηνεία σε αρκετά χαρακτηριστικά της δεύτερης γενιάς του Fiat Panda, όπως το τρίτο παράθυρο, τώρα με πιο στρογγυλεμένες γωνίες, που δένει αρμονικά με τις ομαλές γραμμές του αμαξώματος, για να δημιουργηθεί το εφέ της αδιάλειπτης στιλπνής επιφάνειας που εκτείνεται μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα. Ομαλές, στρογγυλεμένες γραμμές χαρακτηρίζουν επίσης τις προστατευτικές λωρίδες που υπάρχουν στους προφυλακτήρες και τα πλευρικές επιφάνειες του αμαξώματος και οι οποίες, εκτός από την απότιση φόρου τιμής στην πρώτη γενιά Fiat Panda, συμβάλλουν επίσης και στην «εκτός δρόμου» αισθητική του αυτοκινήτου, που ενισχύεται και από τα τονισμένα «φτερά» γύρω από τους τροχούς. Τέλος, όπως και στο τρέχον μοντέλο, το κάτω τμήμα της πίσω πόρτας προεξέχει σε σχέση με το πίσω παράθυρο. Αυτό, σε συνδυασμό με τη σχεδίαση των πλευρικών επιφανειών, δίνει την ξεχωριστή αίσθηση μιας οροφής που στηρίζεται πάνω στο αμάξωμα.

Το εσωτερικό αποτελεί τη συνέχεια των στιλιστικών επιλογών που γίνονται για το εξωτερικό του αμαξώματος. Το αποτέλεσμα είναι ένας ευρύχωρος, λειτουργικός και άνετος χώρος επιβατών, ο οποίος μπορεί να αντέξει τη σύγκριση με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι ευρέως γνωστό ότι η ευελιξία αποτελούσε ανέκαθεν ένα από τα δυνατά σημεία του Panda, όπως αποδεικνύεται από το διαιρούμενο και ρυθμιζόμενο κατά μήκος πίσω κάθισμα και την πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί για να σχηματιστεί ένα τραπεζάκι. Ο εξοπλισμός αυτός, αποκλειστικός στην κατηγορία του, σε συνδυασμό με την επιλογή του ειδικά σχεδιασμένου προαιρετικού «κουτιού» μεταφοράς αντικειμένων για το χώρο αποσκευών, προσφέρει μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης για την πλήρη αξιοποίηση ολόκληρου του μήκους του χώρου των επιβατών.

Εμπνευσμένη από τις πιο σύγχρονες τάσεις, η σχεδίαση του νέου Panda βασίζεται στην ιδέα ότι ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, το δικό του τρόπο ζωής, μια προσωπική σχέση με τα αντικείμενά του και το δικό του τρόπο να τα τακτοποιεί στο χώρο και να μπορεί να τα εντοπίσει πάλι. Γι' αυτό το λόγο, το νέο Panda είναι ένα μέρος για να γεμίσει με έναν εντελώς προσωπικό τρόπο, αλλά την ίδια στιγμή είναι ένα μέρος που είναι ευχαρίστηση να μοιράζεται κάποιος με τους άλλους.

Το νέο ταμπλό έχει σχεδιαστεί ως ένα πρακτικό πολυλειτουργικό κέλυφος που περιέχει ένα μεγάλο ανοιχτό αποθηκευτικό χώρο, όπως και η πρώτη έκδοση του μοντέλου. Το κέλυφος αναδύεται μέσα από ένα ενιαίο, πολύχρωμο πλαίσιο που ενώνει νοητά το τιμόνι, το ραδιόφωνο και τα βασικά χειριστήρια και φιλοξενεί τους αεραγωγούς και τους αερόσακους. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό αποτελεί επίσης φόρο τιμής στην πρώτη γενιά Panda, όπου αυτά τα στοιχεία ήταν στερεωμένα πάνω στην υφασμάτινη "σακούλα" που αποτελούσε το κύριο μέρος του ταμπλό.

Εν ολίγοις, το νέο Panda είναι ένα αυτοκίνητο που σίγουρα εκπλήσσει συνεχώς λόγω της ικανότητάς του να μεταμορφώνεται ανάλογα με τις συνθήκες και να προσαρμόζεται στις ανάγκες οποιουδήποτε το χρησιμοποιεί, οδηγού ή επιβάτη ανάλογα με την περίπτωση. Αλλά, βεβαίως, είναι γνωστό ότι η προσφορά πρωτότυπου στιλ, προηγμένης τεχνολογίας προσιτής σε όλους και έξυπνων λύσεων που απλοποιούν και βελτιώνουν τη ζωή στο αυτοκίνητο είναι μέσα στο αίμα της Fiat.
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...