H Bridgestone Europe ανακοίνωσε μία νέα συνεργασία με το ψηφιακό ειδησεογραφικό πρακτορείο Digital News Agency (DNA), μέσα από το οποίο θα προβάλλεται το σύνολο του δημοσιογραφικού υλικού της Bridgestone Europe καθώς και η ψηφιακή βιβλιοθήκη, που θα φιλοξενείται στην ψηφιακή πλατφόρμα, που κέρδισε φέτος το βραβείο Sabre Award.
Το DNA, που κέρδισε το βραβείο για το Ευρωπαϊκό Προϊόν Δημοσίων Σχέσεων 2011, θα παράσχει στην Bridgestone Europe ένα νέο κανάλι προώθησης της μάρκας, προσφέροντας τη δυνατότητα φιλοξενίας του συνόλου του περιεχομένου των πολυμέσων σε μία κεντρική τοποθεσία. Η παρουσίαση του νέου καναλιού προώθησης της μάρκας...
http://www.digitalnewsagency.com/Bridgestone-Europe σηματοδοτεί μία νέα φάση στην εμπλοκή της Bridgestone με τα ΜΜΕ και έρχεται σε μία στιγμή που η εταιρία προετοιμάζεται να ανακοινώσει περαιτέρω λειτουργίες του ψηφιακού πρακτορείου ειδήσεων, μέσα στους επόμενους μήνες.
Η νέα συνεργασία με το DNA σημαίνει για την Bridgestone ότι θα είναι σε θέση πλέον να παρέχει στα ΜΜΕ περιεχόμενο σε πολλαπλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων εκπομπών ποιότητας B-roll, υλικού ποιότητας για το διαδίκτυο, εικόνας και ήχου, στα οποία τα ΜΜΕ έχουν πρόσβαση, κατεβάζοντας τα αρχεία μόλις με το πάτημα ενός κουμπιού. Όλο το περιεχόμενο είναι διαθέσιμο για δωρεάν χρήση στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και άλλες ψηφιακές χρήσεις και δεν υπόκειται σε περιορισμό πνευματικών δικαιωμάτων.
O Marcus Pinder, Γενικός Διευθυντής του DNA, δήλωσε “Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Bridgestone, καθώς ξεκίνησε μία νέα φάση στην εμπλοκή τους με τα ΜΜΕ. Το DNA θα επιτρέψει στην Bridgestone να προσεγγίσει έναν βασικό πυρήνα κοινού, να προσφέρει ένα ‘τέλειο’ ταξίδι στα ΜΜΕ και να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα της επένδυσης των συναρπαστικών πλάνων, που έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους 12 μήνες ”.
Σχολιάζοντας την συνεργασία με την TVC, ο Des Collins, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Γραφείου Επικοινωνίας, της Bridgestone Europe δήλωσε: “Προσεγγίσαμε την TVC καθώς αναζητούσαμε να αναπτύξουμε μία πιο σύγχρονη πλατφόρμα με βελτιωμένη εμφάνιση και αίσθηση, τεχνικές και λειτουργικές δυνατότητες. Το DNA συνεργάζεται με πολλές από τις κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως και θεωρούμε ότι αυτή η πλατφόρμα θα μας δώσει τις προηγμένες δυνατότητες που χρειαζόμαστε."