Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Siemens: Το Μέλλον των Αστικών Συγκοινωνιών είναι στην Ηλεκτρική Κινητικότητα

Η Siemens θα παρουσιάσει λύσεις μαζικής μεταφοράς στο UITP World Congress and Exhibition 2011 που θα πραγματοποιηθεί στο Ντουμπάι.

Στις μέρες μας τα ασφαλή, αποτελεσματικά δημόσια μέσα μεταφοράς είναι περισσότερο από ποτέ ένας κρίσιμος παράγοντας που συνδέεται με την ποιότητα ζωής και την ανταγωνιστικότητα πολλών αστικών κέντρων και περιφερειών του κόσμου. Η βιώσιμη και άριστα ενοποιημένη κινητικότητα είναι ένα από τα βασικά ζητήματα του 21ου αιώνα. Στο πλαίσιο αυτό, η Siemens θα παρουσιάσει...
νέα προϊόντα και λύσεις για τα αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς στο UITP World Congress and Exhibition, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Ντουμπάι, από τις 10 μέχρι τις 13 Απριλίου 2011.

Η Siemens παρουσιάζει το πρωτότυπο του ολοκαίνουργιου τρένου Inspiro

Κορυφαία στιγμή της παρουσίας της Siemens στην έκθεση θα είναι η παρουσίαση του Inspiro, ενός ολοκαίνουργιου τρένου μαζικής μεταφοράς. Συγκεκριμένα, η Siemens θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο του νέου καινοτόμου μέσου της. Κατά το στάδιο ανάπτυξης της αμαξοστοιχίας, δόθηκε προτεραιότητα στην περιβαλλοντική συμβατότητα. Το ελαφρύ αμάξωμα από αλουμίνιο, η νέα μονάδα ελέγχου του συστήματος HVAC (θέρμανση, εξαερισμός, κλιματισμός) που ανταποκρίνεται στη ζήτηση, καθώς και τα βελτιστοποιημένα από άποψη βάρους φορεία τροχών (bogies), συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Επίσης, η προαιρετική χρήση των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και η δυνατότητα λειτουργίας χωρίς την παρέμβαση οδηγού διασφαλίζουν υψηλή ενεργειακή αποδοτικότητα.

Η ιδέα για την ανάπτυξη μιας σπονδυλωτής, αυτοτελούς αμαξοστοιχίας επιτρέπει οποιαδήποτε διαρρύθμιση από τρία έως οκτώ βαγόνια και διάφορες βαθμίδες μηχανοκίνησης. Το μεγιστοποιημένο πλάτος της πόρτας και τα συστήματα ανίχνευσης φορτίου, θα επιτρέπουν στους επιβάτες να αποβιβαστούν πολύ πιο γρήγορα, μειώνοντας έτσι τους χρόνους αναμονής στους σταθμούς. Επιπλέον, η νέα εσωτερική διαρρύθμιση προσφέρει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες, με μεγαλύτερες περιοχές για όρθιους στους ενδιάμεσους διαδρόμους των αμαξωμάτων. Το διάσημο κέντρο σχεδιασμού BMW Designworks επιμελήθηκε το σύγχρονο, φουτουριστικό σχεδιασμό του τρένου Inspiro.

Τα οχήματα πληρούν τις νέες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές πυροπροστασίας και ασφάλειας (CEN / TS 45545 και prEN 15227), ενώ τα μέρη τους είναι ανακυκλώσιμα κατά 95%. Ένα άλλο πλεονέκτημα των τρένων Inspiro είναι η εκτεταμένη χρήση προτυποποιημένων και ανθεκτικών στη χρήση εξαρτημάτων, τα οποία διακρίνονται από τα χαμηλά ποσοστά αστοχίας και τα μειωμένα κόστη συντήρησης και επισκευής.

Το Τμήμα Συστημάτων Κίνησης και Συγκοινωνιών της Siemens εξασφάλισε την πρώτη παραγγελία για τη νέα γενιά Inspiro στην Πολωνία. Το Φεβρουάριο του 2011, το Μετρό της Βαρσοβίας παρήγγειλε συνολικά 35 αμαξοστοιχίες με έξι βαγόνια η καθεμία. Οι αμαξοστοιχίες θα καλύψουν ένα δίκτυο 23 χιλιομέτρων. Η παραγγελία καλύπτει την παράδοση, τη λειτουργία, τον έλεγχο και την πιστοποίηση των οχημάτων. Η παράδοση θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2012.

Avenio Configurator: Μια νέα ιδέα για τα τραμ των αστικών κέντρων

Στην έκθεση UITP 2011, η Siemens θα παρουσιάσει την αμαξοστοιχία Avenio Configurator, μια καινοτόμο ιδέα για τραμ δύο έως οκτώ τμημάτων, με συνολικό μήκος μεταξύ 18 και 72 μέτρων. Με το νέο προϊόν της Siemens, εξασφαλίζεται η ανταπόκριση στις απαιτήσεις χωρητικότητας της εκάστοτε εφαρμογής. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ένα νέο, ελαφρύ μέταλλο και απαιτεί λιγότερα εξαρτήματα από τα προηγούμενα μοντέλα. Έτσι, μειώνεται και το βάρος αλλά και το κόστος κατασκευής του κάθε οχήματος. Ο σχεδιασμός του οχήματος και των φορείων τροχών μειώνει τις δυνάμεις που ασκούνται σε ευθεία ή καμπύλη τροχιά, αυξάνοντας την άνεση των επιβατών και μειώνοντας τη φθορά στους τροχούς και στη σιδηροτροχιά. Η εσωτερική διάταξη έχει επίσης βελτιωθεί για να προσφέρει περισσότερες θέσεις. Σημειώνεται ότι το Avenio δεν είναι απλώς το μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο 100% χαμηλού δαπέδου τραμ στον κόσμο, αλλά και το πιο αθόρυβο.

Ηλεκτρικά λεωφορεία για φιλικές προς το περιβάλλον αστικές συγκοινωνίες

Ένα άλλο έκθεμα που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση UITP 2011, είναι το σύστημα e-BRT (Electric Bus Rapid Transit system), μια καινοτόμος και ιδιαίτερα φιλική προς το χρήστη και το περιβάλλον λύση μεταφοράς. Το σύστημα, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης, θα μπορεί να λειτουργεί χωρίς εναέριες αλυσοειδείς γραμμές και θα ενσωματώνει μονάδες αποθήκευσης υψηλής ισχύος που διαθέτουν τεχνολογίες «έξυπνης» φόρτισης, διαχείρισης και ανάκτησης ενέργειας. Στο πλαίσιο του συστήματος, κάθε λεωφορείο θα είναι εφοδιασμένο με μια ιδιαίτερα αποδοτική μονάδα αποθήκευσης ενέργειας. Σε κάθε στάση, το όχημα θα επαναφορτίζεται με την ενέργεια που χρειάζεται για να φτάσει στην επόμενη στάση. Αυτό είναι εφικτό χάρη σε μια διαδικασία φόρτισης που διαρκεί μόλις 20 δευτερόλεπτα. Το διάστημα αυτό είναι μικρότερο από το χρόνο που απαιτείται για την αποβίβαση και την επιβίβαση. Αντίθετα με τα συμβατικά λεωφορεία, η ενέργεια πέδησης των λεωφορείων του συστήματος e-BRT μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια από τις μηχανές έλξης και αποθηκεύεται στις μονάδες αποθήκευσης υψηλής ισχύος.

Σιδηροδρομικά συστήματα ελέγχου από το μέλλον

Ολοένα και περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες για τον έλεγχο και την βελτιστοποίηση των διαφόρων τρόπων μεταφοράς. Η καταγραφή, αξιολόγηση και επεξεργασία αυτών των δεδομένων είναι εξαιρετικά σημαντική. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Siemens έχει επικεντρωθεί στη διαχειρισιμότητα αυτού του μεγάλου όγκου δεδομένων. Η μελέτη “Operations Control Interaction Lab”, η οποία αποτυπώνει το όραμα της Siemens για τα συστήματα ελέγχου των σιδηροδρομικών δικτύων του μέλλοντος, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό, στην έκθεση InnoTrans 2010. Για την έκθεση UITP 2011, η μελέτη αυτή θα εμπλουτιστεί με περισσότερες ιδέες για το πώς η κινητικότητα με διάφορες μεθόδους μπορεί να επιτευχθεί χωρίς καθυστερήσεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...