Λίγο πριν την έναρξη της πιο δύσκολης οικονομικής περιόδου για την Ελλάδα η PGA Motors θέλησε να επεκτείνει τις δραστηριότητες της εκπροσωπώντας τις μάρκες Renault και Dacia στην Ελλάδα. Η PGA Ελλάδα ξεκίνησε την πορεία της στην Ελληνική αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2008 με αρκετές δυσκολίες αλλά με ισχυρή διάθεση και θέληση να πετύχει.
Μετά από τρία επιτυχημένα χρόνια η πορεία της είναι σταθερά ανοδική αυξάνοντας χρονιά με τη χρονιά τα μερίδια της στην αγορά αυτοκινήτου! Ξεκινώντας το 2008 με μερίδιο αγοράς για τα επιβατικά αυτοκίνητα Renault και Dacia γύρω στο...
1%, το 2009 έκλεισε στο 1,9% και το 2010 στο 2,8%, όταν το σύνολο της αγοράς μειώθηκε δραματικά με ποσοστά που άγγιξαν το -36% σε σχέση με το 2009 και -47% σε σχέση με το 2008!
1%, το 2009 έκλεισε στο 1,9% και το 2010 στο 2,8%, όταν το σύνολο της αγοράς μειώθηκε δραματικά με ποσοστά που άγγιξαν το -36% σε σχέση με το 2009 και -47% σε σχέση με το 2008!
Το ίδιο ανοδική και η πορεία των επαγγελματικών οχημάτων Renault/Dacia ξεκινώντας το 2008 με ποσοστό 0,77%, 2,4% το 2009 και 4% για το 2010!
H πορεία αυτή δεν είναι τυχαία. Η Renault διαθέτει σχεδόν σ όλες τις κατηγορίες αυτοκίνητα που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη με ισχυρούς κινητήρες καθώς επίσης και υψηλά στάνταρτ ασφάλειας αφού σχεδόν το σύνολο της γκάμας της έχει πάρει 5 αστέρια στα τεστ πρόσκρουσης EURO NCAP.
Το Νέο Dacia Duster που παρουσιάστηκε το 2ο εξάμηνο του 2010, γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Μέσω της πολιτικής της να θεωρεί το ποιοτικό αυτοκίνητο σαν μια προσιτή πραγματικότητα, η Dacia αντιμετωπίζεται πλέον σαν ένα κοινωνικό φαινόμενο, και σαν κατευθυντήρια δύναμη πίσω από μια νέα προσέγγιση της έννοιας αυτοκίνηση. την «προσέγγιση Dacia».
Η εντυπωσιακή ανάπτυξη της μάρκας Dacia φανερώνει επίσης και μια σημαντική στροφή στη νοοτροπία του αγοραστικού κοινού. Ενώ μέχρι σήμερα οι πελάτες έδειχναν αρκετά διστακτικοί να αγοράσουν ένα «φτηνό αυτοκίνητο», τα αποτελέσματα δείχνουν το αντίθετο. Παρά το γεγονός ότι η σημερινή οικονομική κρίση ενίσχυσε τη σημασία της σχέσης ποιότητας / τιμής, γίνεται εμφανής η τάση του αγοραστικού κοινού στο να καταναλώνει λιγότερο και πιο έξυπνα.
Επιπλέον, η επιτροπή του AUTOBEST απλά επιβεβαίωσε την επιτυχία του Duster, που έχει ήδη καταξιωθεί σχεδόν σε κάθε Ευρωπαϊκή αγορά, δίνοντας του την διάκριση AUTOBEST 2011.
Το 2011 θα είναι μια εξίσου δυνατή χρονιά και για τις δύο μάρκες. Σχεδόν σε κάθε μοντέλο της Renault θα υπάρξει μια νέα έκδοση με πλούσιο εξοπλισμό και ανταγωνιστική τιμή.
Η Renault και η Miss Sixty, ο διεθνής οίκος μόδας του ομίλου Sixty, παρουσιάζουν το Twingo Miss Sixty, το πρώτο γυναικείο Twingo! Το Twingo Miss Sixty αποτελεί την πιο χλιδάτη έκδοση στη γκάμα του Twingo!
To 2011 το Dacia Duster θα είναι πλέον διαθέσιμο και με τον κινητήρα diesel dCi 90 DPF. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποδεικνύεται εξαιρετικά φιλικό προς το περιβάλλον και παράλληλα πολύ οικονομικό, χάρη στις εκπομπές του CO2 που δεν ξεπερνούν τα 139γρ/km, και την κατανάλωση σε μικτές συνθήκες, που είναι μόλις 5.3 λίτρα/100km.
[RENAULT]