Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Renault Captur Concept Car



Η Renault παρουσίασε το 2009 στην διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης, την καινούργια εταιρική της ταυτότητα, προκαλώντας με αυτή της την κίνηση τα θετικά σχόλια του αγοραστικού κοινού. Η νέα φιλόδοξη στρατηγική στο σχεδιασμό, πηγάζει από τις διαφορετικές φάσεις του ανθρώπινου κύκλου ζωής, με το κάθε concept car να δανείζεται το σχήμα του από την κάθε φάση της ζωής. Το πρώτο, το DeZir coupé, εξέφραζε την «ερωτική διάθεση» και το πάθος που χαρακτηρίζει την αρχή κάθε καινούργιας περιπέτειας. Τώρα το Renault CAPTUR ενσαρκώνει τη δεύτερη φάση του κύκλου ζωής, όπου δύο άνθρωποι που είναι πλέον μαζί, εξερευνούν παρέα τον κόσμο. 
Όπως και ο προκάτοχός του, το Renault CAPTUR προσδιορίζει την... απλότητα, τον αισθησιασμό και τη φιλικότητα του στυλ που θα περάσουν προοδευτικά στο design όλων των μελλοντικών μοντέλων της Renault. «Το CAPTUR είναι ένα διασκεδαστικό και σπορτίβ crossover, ιδανικό για ένα νέο ζευγάρι που είναι έτοιμο να εξερευνήσει τον κόσμο» εξηγεί ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος Laurens Van den Acker. «Χρησιμοποιεί σαν βάση την αρχική σχεδιαστική προσέγγιση που πρωτοπαρουσιάστηκε μέσα από το DeZir, διαθέτοντας όμως μια περισσότερο τεχνολογική διάσταση -  όντας πιο λειτουργικό, χωρίς να χάνει καθόλου από τον αρχικό αισθησιασμό», προσθέτει ο Axel Breun, επικεφαλής του τμήματος των concept cars.
Ένα crossover «γεμάτο μυς σε κίνηση»
Μόνο από τις αναλογίες και τις ρευστές του γραμμές, το Renault CAPTUR αντανακλά κίνηση και σπιρτάδα, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα στιλιστικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε μυώδες όχημα παντός εδάφους. Όπως και με το DeZir, οι γωνίες, και οι ακμές έχουν δώσει τη θέση τους σε πιο απαλές και φυσικές καμπύλες. Όπως εξηγεί και ο σχεδιαστής του αμαξώματος Julio Lozano, κύριες πηγές έμπνευσης αποτέλεσαν οι αθλητές και ο κόσμος των extreme sports. «Σχεδιάζοντας το CAPTUR, ξεκίνησα με την εικόνα ενός σπρίντερ στο βατήρα, με όλους τους μύες του τεντωμένους, και την ξαφνική απελευθέρωση της δύναμης, και της έκρηξης με το άκουσμα του πυροβολισμού της εκκίνησης", διευκρινίζει.
Το design παραπέμπει επίσης σε εξοπλισμό όπως είναι τα κράνη, τα γάντια και άλλα προστατευτικά μέσα που χρησιμοποιούνται στα extreme sports, και συνδυάζουν τεχνολογία αιχμής με εξωτικά και πανάλαφρα υλικά.
Το Renault CAPTUR ενσωματώνει και τη νέα μπροστινή ταυτότητα όπως παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο DeZir. Όπως λοιπόν και στο DeZir, αυτή η ταυτότητα δίνει έμφαση στο κεντρικό σήμα της Renault, που είναι τοποθετημένο κάθετα σε μαύρο φόντο ώστε να ξεχωρίζει όσο το δυνατόν καλύτερα. Μεγάλο ρόλο στην εικόνα δύναμης παίζουν και τα έντονα φουσκωμένα, και βαμμένα ματ φτερά.
Τα LED στα φλάς δίνουν μια κυματοειδή  αίσθηση που διατρέχει όλο το μήκος του αυτοκινήτου. 
Το Renault CAPTUR δεν προκαλεί απλά τα συναισθήματα, είναι και ένα πρακτικό και εύχρηστο όχημα. Διαθέτει σκληρή οροφή η οποία μόλις ανοίξει αποκαλύπτει ένα αμάξωμα cabrio με πλαίσιο φτιαγμένο από ανθρακονήματα. Το CAPTUR μπορεί να μεταλλαχθεί εύκολα από coupé σε cabrio, από όχημα πόλης σε σκληροτράχηλο εκτός δρόμου, ενώ η συνολική αθλητική του εικόνα ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, και από τα τεράστια λάστιχα με τις μαυρόασπρες ζάντες των 22΄΄. Το έντονο πορτοκαλί του αμαξώματος, δίνει μια ακόμα ξεχωριστή νότα αισθητικής, όπως ακριβώς και το έντονο κόκκινο που είχε παρουσιαστεί στο DeZir. Το πορτοκαλί συναντά κανείς σε διαφόρους τόνους και αποχρώσεις τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. 

Εσωτερικό που αντανακλά φιλικότητα και χαμηλό βάρος
Το πορτοκαλί κάνει αισθητή την παρουσία του και στο εσωτερικό όπου οι φωσφωριζέ πινελιές παντρεύονται θαυμάσια με το φυσικό φώς που πλημμυρίζει την καμπίνα. «Κύρια πηγή έμπνευσής μου ήταν το ανθρώπινο σώμα, τα σπορ, και το στυλ της πόλης» εξηγεί η  Kana Watanabe, σχεδιάστρια επενδύσεων και χρωμάτων του εσωτερικού. «Ήθελα το CAPTUR να προκαλεί την αίσθηση της ζεστασιάς και του δυναμισμού».
Το εσωτερικό του Renault CAPTUR έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι ζεστό και ταυτόχρονα φιλικό. Η εντύπωση του χαμηλού βάρους κυριαρχεί και εδώ όπως και στο αμάξωμα. Τα μπροστινά καθίσματα είναι στερεωμένα στην κεντρική κονσόλα και μοιάζουν να αιωρούνται στο κενό. Το εσωτερικό περιβάλλον είναι καθαρό και χωρίς περιττά και φλύαρα αξεσουάρ. Πρωτοποριακά και έξυπνα υλικά κυριαρχούν σε όλη την καμπίνα, έχοντας δώσει στους σχεδιαστές τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν με έξυπνο τρόπο τα διάφορα οπτικά παιχνιδίσματα. Η κεντρική κονσόλα, οι χειρολαβές των θυρών, και το ταμπλό είναι κατασκευασμένα από διαφανές υλικό που μοιάζει με δεύτερο δέρμα. Στο μπροστινό τμήμα της καμπίνας η υψηλή τεχνολογία κάνει έντονη την παρουσία της, με τις ίνες από ανθρακονήματα, οι οποίες χρησιμοποιούνται επίσης και σε αρκετά σημεία του χώρου των επιβατών. «Το σύνολο του εσωτερικού έχει σχεδιαστεί με βάση αυτή την τεχνική του πλέγματος των ελαστικών χορδών που παραπέμπει στον κόσμο της ιστιοπλοΐας και του mountain bike. Ο συνδυασμός των γραφικών και του φυσικού φωτός δίνει ρυθμό σε όλο το σχεδιασμό και ενισχύει την αίσθηση δυναμισμού του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα δίνει και την εικόνα της ελαφριάς κατασκευής», εξηγεί ο interior designer, Magali Gouraud-Borgers.

Τα αλουμινένια πεντάλ, τα εμπρός bucket καθίσματα από ανθαρκονήματα, και το δερμάτινο τιμόνι με τη γκρι τρυπητή στεφάνη, επιβεβαιώνουν το σπορτίβ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, διατηρώντας ταυτόχρονα και την πρωτοτυπία στο σχεδιασμό του.
Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα πολύ-χρηστικό, και το πάτωμα είναι επενδεδυμένο με τρία στρώματα χορδών:
• Οι τεντωμένες χορδές είναι κατά τέτοιο τρόπο διατεταγμένες ώστε να εξασφαλίζουν την σωστή στερέωση των αντικειμένων, αποκαλύπτοντας έτσι έναν αποθηκευτικό χώρο που μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα. 
• Χάρη στην ελαστικότητα της όλης κατασκευής, δίνεται η εντύπωση της χαλάρωσης. Πρόκειται για εντελώς νέα διάσταση στην έννοια της άνεσης, που παραπέμπει σε εκείνην μιας αιώρας.
• Και τέλος, από την κάθε πλευρά του αυτοκινήτου μπορούν να τραβηχτούν δύο πλάτες που μετατρέπουν το εσωτερικό σε 4θέσιο. (2 ακόμα ολοκληρωμένες πίσω θέσεις με προσκέφαλα και ζώνες ασφαλείας). 


Ένα πρωτοποριακό crossover επιδόσεων, που δεν καταναλώνει 
Το Renault CAPTUR χρησιμοποιεί έναν κινητήρα-concept με την κωδική ονομασία Energy dCi 160 twin-turbo. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι προϊόν εξέλιξης του νέου Energy dCi 130. Η φιλοσοφία του Downsizing αποτελεί βασικό στοιχείο στη στρατηγική της Renault στην προσπάθειά της να πετύχει το στόχο που έχει θέσει. Να γίνει ο Νο1 κατασκευαστής στην Ευρώπη, στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2. Μαζί με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που συνδυάζουν τις επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση, η εταιρεία παρουσιάζει και τη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων.  Ο κινητήρας Energy dCi 160 twin-turbo, ταιριάζει απόλυτα με τη συγκεκριμένη στρατηγική. Η μέγιστη ισχύς του είναι 118kW (160hp) από 1,6 λίτρα – απόδοση που έχει σαν αποτέλεσμα η τιμή της ειδικής ισχύος να είναι στους 100ίππους στο λίτρο. Η μέγιστη ροπή των 380Nm είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1,750σαλ, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο κορυφαίες επιταχύνσεις από πολύ χαμηλό αριθμό στροφών, αλλά και μοναδικές επιδόσεις σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο συγκεκριμένος κινητήρας σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, υπόσχεται ευχαρίστηση στην οδήγηση, αλλά και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 99γρ/χλμ.

Στις πολύ καλές επιδόσεις του Renault CAPTUR συμβάλλει και το πρωτοποριακό σύστημα RX2®, ένα σύστημα που βελτιώνει την πρόσφυση σε χαμηλές ταχύτητες. Σε περίπτωση που ένας από τους δύο κινητήριους τροχούς εμφανίσει απώλεια πρόσφυσης, τότε το ολοκαίνουργιο αυτό μηχανικό διαφορικό αυτόματου κλειδώματος μεταφέρει όλη ή μέρος της ροπής του κινητήρα στον άλλο τροχό. Η οδήγηση σε βρεγμένο και ολισθηρό οδόστρωμα γίνεται πλέον χωρίς πρόβλημα, και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. 
Το Renault CAPTUR σηματοδοτεί επίσης και την κυκλοφορία του συστήματος Visio-system. Πρόκειται για μία καινοτομία που χρησιμοποιεί μια κάμερα τοποθετημένη στην κορυφή του παρμπρίζ και παρέχει στον οδηγό πληροφορίες και εικόνα από το χώρο μπροστά από το αυτοκίνητο. Η νέα αυτή τεχνολογία αναμεταδίδει σε πραγματικό χρόνο εικόνα του δρόμου μπροστά από το αυτοκίνητο μέσω της οθόνης στην κεντρική κονσόλα.
Το σύστημα βοηθά στην ενίσχυση του οπτικού πεδίου του οδηγού, προβάλλοντας εικόνες των αντικειμένων που βρίσκονται μπροστά από το αυτοκίνητο, μειώνοντας το στρες και εξασφαλίζοντας μια ήρεμη και ασφαλή οδήγηση.
Η νέα στρατηγική στον τομέα του design βασίζεται στους ισχυρούς δεσμούς της μάρκας και των πελατών της μέσα από τις διάφορες εμπειρίες της ζωής: όταν ερωτεύεσαι, ξεκινάς να εξερευνήσεις τον κόσμο, δημιουργείς οικογένεια, εργάζεσαι, έχεις ελεύθερο χρόνο, και αποκτάς εμπειρίες. 
Αυτό συμβαδίζει με τον προσδιορισμό μιας νέας γλώσσας επικοινωνίας μέσω του ανθρώπινου design, εμπνευσμένης από τις τρείς λέξεις-κλειδιά που καθοδηγούν το μελλοντικό όραμα της μάρκας: απλότητα, αισθησιασμός και ζέστη. Βάσει λοιπόν αυτής της στρατηγικής, τα concept cars προορίζονται να δώσουν σάρκα και οστά σε αυτό το όραμα, δείχνοντας το δρόμο σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

Διαστάσεις (χλστ.)
Μήκος
4,223
Πλάτος
1,95
Ύψος
1,586
Απόσταση από το έδαφος (με φορτίο)
   261
Μεταξόνιο
2,624
Εμπρός μετατρόχιο
1,684
Πίσω μετατρόχιο
1,684

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Energy dCi 160 Twin-Turbo
Μεγ.Ισχύς
160hp  (118kW) 
Κυβισμός
1,598 cm3
Εκπομπές CO2
99g/km (NEDC μικτός κύκλος)
Μέγ.ροπή 
380Nm 
Τελική ταχύτητα
210χλμ.
Μετάδοση
EDC (Efficient Dual Clutch)
Ελαστικά
250/40 R22
Cd
0.31
Συνολικό βάρος κενού (kg)
1,300
Επιτάχυνση 0 - 100 (δλ)
       8
Επιτάχυνση 0 - 1,000(δλ)
      29

Συνεργάτες
G Studio
Αμάξωμα
Michelin
Ελαστικά

[RENAULT]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...