Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nέα 5θυρη Lancia Ypsilon


Εορτάζοντας τα 25 χρόνια του θρυλικού Ypsilon και τις πάνω από 1,5 εκατ. πωλήσεις με αυτό το όνομα, η Lancia παρουσίασε στη Γενεύη την εντελώς νέα, 4η γενιά του μικρού, αλλά πολυτελούς μοντέλου της που θα αρχίσει να πωλείται από τον Ιούνιο στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές και από το Σεπτέμβριο με το σήμα της Chrysler στη Μεγ. Βρετανία και την Ιρλανδία. Η νέα Lancia Ypsilon, που για πρώτη φορά παρουσιάζεται με πεντάθυρο αμάξωμα, σε μόλις 3,84μ. αποτελεί ένα πραγματικά μεθυστικό μίγμα πολυτέλειας, τεχνολογίας και δύναμης και προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη άνεση στους οπαδούς της φίρμας που χαρακτηρίζεται από το γοητευτικό σχεδιασμό, την τεχνολογική υπεροχή και το μοναδικό στυλ.

Το νέο Ypsilon έχει όλα τα εφόδια για να γίνει το εναλλακτικό πολυτελές αυτοκίνητο πόλης για τον καθένα, σε όλη την Ευρώπη, σχεδιασμένο για...
απαιτητικούς αγοραστές που θέλουν να ξεχωρίζουν, αλλά και ταυτόχρονα θέλουν ένα αυτοκίνητο που είναι ευχάριστο στην οδήγηση και άνετο στην καθημερινή χρήση.

Το Ypsilon είναι ένα στυλάτο και πρακτικό ιταλικό πεντάθυρο αυτοκίνητο, αλλά με εμφάνιση που θυμίζει τρίθυρο μιας και οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι «κρυμμένες» στην όλη κατασκευή στοιχείο που δίνει έμφαση μόνο στις μπροστινές και «αποκρύπτει» έτσι 2 καθ’ όλα πρακτικές πίσω πόρτες.

Το Ypsilon διαθέτει compact διαστάσεις, αλλά προσφέρει εκπληκτική ευρυχωρία και κορυφαία άνεση. Αν και μόλις 3,84 μ. σε μήκος, 1,67 μ. σε πλάτος και 1,51 μ. σε ύψος με μεταξόνιο 2,39 μ., το Ypsilon μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 επιβάτες τη στιγμή που διαθέτει και έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία. Χάρη στη χρήση της νέας τεχνολογίας «Slim Seats» για τα μπροστινά καθίσματα, που για πρώτη φορά χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητο του Gruppo Fiat, γίνεται πιο εύκολη και άνετη η φιλοξενία των επιβατών στο πίσω κάθισμα χωρίς να χρειαστεί να αυξηθεί σημαντικά ο πραγματικός χώρος των πίσω επιβατών.

Στυλ: η παράδοση συναντά το μέλλον
Η νέα Lancia Ypsilon χαρακτηρίζεται από την υψηλή αισθητική και τον πολυτελή σχεδιασμό, όπου τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν στοιχεία από το παρελθόν που έχουν μετενσαρκωθεί με μοντέρνα δημιουργική προοπτική. Αν και compact, με διαστάσεις αρκετά κοντά σε αυτές του προηγούμενου μοντέλου, το νέο Ypsilon διαθέτει νέες αναλογίες, που τονίζουν τον πολυτελή και avant garde χαρακτήρα του. Αίσθηση προκαλούν στο μπροστινό μέρος τα φανάρια της Magneti Marelli που τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ με τους προαιρετικούς προβολείς Xenon το Ypsilon αποκτά ακόμη πιο επιθετική και αποφασιστική εικόνα. Τα άκρα των φώτων καθορίζουν το μέγεθος των θόλων ενώ η νέα μπροστινή γρίλια αποτελείται από οριζόντιες επιχρωμιωμένες μπάρες με άκρες σε σχήμα αιχμής δόρατος, μια καθαρή στυλιστική αναφορά στο όνομα και στην παράδοση της Lancia συνδυασμένη με τα νεωτεριστικά γονίδια που φέρνει πάντα ένα Ypsilon. Επιστέγασμα της όλης εικόνας αποτελεί το μπροστινό καπό που θυμίζει αρκετά τις γραμμές της θρυλικής Lancia Ardea.

Από το πλάι ξεχωρίζουν δύο δυναμικές καμπύλες. Η μία ξεκινάει από το καπώ, διατρέχει όλο το πλαϊνό μέρος και φτάνει μέχρι την πίσω κολώνα. Η δεύτερη σκαρφαλώνει από τη βάση της μπροστινής κολώνας για να κατέβει σκιαγραφώντας το περίγραμμα του πίσω παράθυρου. Η εικόνα του ξεκάθαρου διαχωρισμού μεταξύ της οροφής και της πίσω κολόνας θυμίζει αρκετά αυτή της Lancia Delta. Αλλά ίσως το πιο χαρακτηριστικό σχεδιαστικό σημείο από το πλάι αποτελεί η κυρτή επιφάνεια που διατρέχει το κάτω μέρος των θυρών σχηματίζοντας από μόνη της ένα οριζοντιωμένο «Υ», προσδίδοντας έτσι έντονο δυναμισμό στο αυτοκίνητο και δίνοντας την εντύπωση του χαμηλωμένου αμαξώματος.

To πίσω μέρος είναι εμφανώς δημιουργημένο για βελτιωμένη αεροδυναμική με εμφανές το έντονο σχήμα της θύρας αποσκευών και το πίσω παρμπρίζ να σκιαγραφείται πλευρικά από τις γραμμές που κατεβαίνουν από το τόξο που σχηματίζουν οι πίσω κολώνες με την ενσωματωμένη στην οροφή αεροτομή. Η οροφή με τη σειρά της, όπως και στη Lancia Delta, φαίνεται να «αιωρείται» καθώς ακουμπά απευθείας στο πίσω κρύσταλλο. Εντύπωση προκαλούν και τα μοντέρνα πίσω φώτα με τεχνολογία LED, παρόντα σε όλες τις σύγχρονες Lancia, με το μοναδικό τους σχήμα που μένει πιστό στη φιλοσοφία του Ypsilon 3ης γενιάς, ακολουθώντας τις ρευστές γραμμές του αμαξώματος και του χώρου αποσκευών, προσθέτοντας όμως παράλληλα ένα τριγωνικό μέρος που στεγάζει τους δείκτες αλλαγής πορείας και αποτελεί το ίδιο μία επιπλέον αναφορά στη 2η γενιά του Ypsilon.

Η εικόνα ολοκληρώνεται με το μαύρο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα, που ενσωματώνει τα πίσω φώτα ομίχλης και όπισθεν, «ελαφραίνοντας» παράλληλα το συνολικό όγκο. O συνολικός σχεδιασμός του νέου Ypsilon είχε εξ’ αρχής ως έναν από τους στόχους το διαχωρισμό των μερών του αυτοκινήτου με τρόπο τέτοιο ώστε να τονίζεται με τον πιο κομψό και συνάμα εμφατικό τρόπο η προαιρετική διχρωμία του αμαξώματος, μία από τις χαρακτηριστικές τεχνολογίες και στυλιστικές καινοτομίες πολλών αυτοκινήτων της Lancia διαχρονικά.

Εσωτερικό: η αίσθηση της πολυτέλειας
H νέα Lancia Ypsilon διευρύνει την παράδοση των προκατόχων της προσφέροντας ακόμη περισσότερη κομψότητα και καινοτομία. Τα χαρακτηριστικά που ανέκαθεν διαφοροποιούσαν τα αυτοκίνητα πόλης της Lancia (όπως οι κορυφαίες και μοναδικές επενδύσεις για το εσωτερικό) έχουν επανασχεδιαστεί συνδυάζοντας φινέτσα και μοντέρνα τεχνολογία. Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι εμπνευσμένη από την αίσθηση μιας «αγκαλιάς», όπως ο πίνακας οργάνων που αγκαλιάζεται από τα πάνελ των θυρών που με τη σειρά τους περιβάλλουν ιδανικά τα καθίσματα.

Ο σχεδιασμός του ταμπλώ τονίζει την αντίθεση μεταξύ της υφασμάτινης ένθεσης που εκτείνεται προς τους επιβάτες και του πάνω τμήματος που ακολουθεί τη γραμμή του παρμπρίζ δίνοντας μια αμφιθεατρική αίσθηση. Η καμπίνα των επιβατών χαρακτηρίζεται από κοίλες επιφάνειες που συνδυάζουν τη λειτουργικότητα με την πρακτικότητα και την υψηλή αισθητική. Όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από ποιοτικά και μαλακά στην αφή υλικά που ενισχύουν την αίσθηση της άνεσης και δίνουν την αίσθηση στους επιβάτες ότι κάθονται στον αναπαυτικό καναπέ τους. H κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό σε ένα κομμάτι της κατασκευής που δείχνει να αιωρείται πάνω στο κεντρικό διαχωριστικό, υποβοηθούμενο και από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό τεχνολογίας LED. Η σχεδίαση των αεραγωγών είναι πιο δυναμική και ρευστή δίνοντας τη δική τους σπορτίφ πινελιά, μια πινελιά που υπογραμμίζεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο από τα άνετα καθίσματα με την πολύ καλή τους πλευρική στήριξη.

Χρώματα και επίπεδα εξοπλισμού
Τρία επίπεδα εξοπλισμού είναι διαθέσιμα για το νέο Ypsilon που χαρακτηρίζονται από διαφορετικά χρώματα, υλικά και στυλ: οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από δυναμικές και σπορ εκδόσεις ή πιο πολυτελείς που εκφράζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η έκδοση Silver στοχεύει στο νεανικό κοινό μιας και το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από υφασμάτινη επένδυση και δυναμικό πνεύμα. Χαρακτηριστικό αυτής της έκδοσης είναι η παρουσία γραφικών που χρησιμοποιούν την αντίθεση μεταξύ υλικών και χρωμάτων «παίζοντας» με το ίδιο το λογότυπο του αυτοκινήτου.

Η έκδοση Gold στοχεύει σε ένα κοινό που είναι πιο αποφασιστικό και «αντρικό» από τη μια και πιο γυναικείο και πιο «ψαγμένο» σε θέματα μόδας από την άλλη. Το εσωτερικό της προσφέρει δυο χρωματικές επιλογές: μαύρο “Urban Black” και σκούρο καφέ “Romantic Gold”. Η πρώτη χαρακτηρίζεται από την αντίθεση με το ανθρακί γκρι, που τονίζει τα γραφικά στο κεντρικό τμήμα σκιαγραφώντας το λογότυπο, ενώ η κομψή και ραφιναρισμένη δεύτερη έκδοση διαθέτει απαλά γραφικά που αναδεικνύονται από το ιριδίζον χρυσό/μπρονζέ του διακόσμου στο ταμπλώ και τα πάνελ των θυρών.

Τέλος, η έκδοση Platinum αποτελεί εξέλιξη της Gold με επίσης τις χρωματικές επιλογές “Urban Black” και “Romantic Gold”, όπου το καφέ γίνεται μεταλλικό και ιριδίζον. Η πρώτη εκφράζει δυναμισμό που γίνεται αντιληπτός από την αντιπαράθεση υλικών και χρωμάτων (γυαλιστερά/ματ). Ματ δέρμα και τρισδιάστατα γραφικά κυριαρχούν σε αυτό το πολυτελές σπορ εσωτερικό. Το σοφιστικέ “Romantic Gold” εσωτερικό δίνει νέα διάσταση στην διαχρονική κομψότητα και στα κλασικά χρώματα, των οποίων η εντύπωση μεγενθύνεται και εδώ από την επιλογή των υλικών.

Η αποθέωση της εξατομίκευσης
Με στόχο να μπορεί να καλύψει όλα τα γούστα του ιδιοκτήτη του, το νέο Ypsilon προσφέρεται σε πάνω από 600 διαφορετικούς πιθανούς συνδυασμούς, χάρη στα 17 χρώματα του αμαξώματος (4 από αυτά: διχρωμίες), 3 επίπεδα εξοπλισμού (Silver, Gold και Platinum), 6 διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό και 3 σχέδια ζαντών αλουμινίου. Παράλληλα η Lineaccessori Lancia έχει εξελίξει μια τεράστια γκάμα από ποιοτικά και κομψά αξεσουάρ που καλύπτουν όλο το φάσμα της ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου (εσωτερικό, εξωτερικό, μέχρι και εξατομίκευση για τα ίδια τα κλειδιά του αυτοκινήτου), ταιριάζουν απόλυτα με το μοναδικό του στυλ και ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη σημασία του όρου «προσιτή πολυτέλεια».

Κινητήρες: αίσθηση δύναμης και φιλικότητα προς το περιβάλλον
Η γκάμα κινητήρων του Ypsilon αποτελείται από:
• 2 κινητήρες βενζίνης: 1,2 8V 69 HP και 0,9 Twinair 85 HP, με τον τελευταίο να συνδυάζεται και με ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DFN.
• Έναν turbodiesel, 1,3 MultiJet II 95 HP.
• Έναν διπλού καυσίμου, 1,2 8V 69 HP με βενζίνη και υγραέριο (GPL).

Ο προδιαγραφών Euro 5 1,2 8V 69 HP κινητήρας, χάρη στο σύστημα Start&Stop προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές CO2 κατά περίπου 5%.

Ο δεύτερος κινητήρας, ο 0,9 Twinair, αποτελεί την ιδανική λύση για αστική χρήση και σε σχέση με τον 1,2 69 ΗΡ έχει περισσότερη ισχύ (85 ΗP) και ροπή (145 Νm στις 2.000 σ.α.λ). Ο πρώτος από μια νέα γενιά δικύλινδρων κινητήρων της Fiat Powertrain Technologies με απόδοση από 65 έως 105 ίππους, αυτό το 85 ίππων τούρμπο, μηχανικό σύνολο προσφέρει σημαντική μείωση στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων (μέχρι 30% σε σχέση με έναν κινητήρα ανάλογης απόδοσης). Επιπλέον, για πιο οικολογική οδήγηση ο οδηγός μπορεί να πατήσει το κουμπί ECO στο ταμπλώ που περιορίζει τη ροπή στα 100 Νm στις 2.000 σ.α.λ. αλλά και τις εκπομπές CO2 στα 97 γρ./χλμ. με ημιαυτόματο κιβώτιο DFN και στα 99 γρ./χλμ. με το χειροκίνητο κιβώτιο, αμφότερες κορυφαίες για την κατηγορία τιμές. Μεταξύ άλλων το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DFN, που παρουσιάστηκε αρχικά στο Ypsilon το 2003 και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Magnetti Marelli, έχει πλέον αναβαθμιστεί για να προσφέρει αυξημένη άνεση και μειωμένη κατανάλωση.

Ο δικύλινδρος κινητήρας φέρει την επαναστατική τεχνολογία Multiair που εξελίχθηκε και κατοχυρώθηκε από την Fiat Powertrain το 2009. Η καρδιά του συστήματος αυτού είναι ένα νέο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων, που μειώνει την κατανάλωση με τον άμεσο έλεγχο του αέρα μέσω των βαλβίδων εισαγωγής (χωρίς τη χρήση πεταλούδας). Σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα οι κινητήρες Multiair εξασφαλίζουν μέχρι 10% αύξηση της ισχύος και μέχρι 15% αύξηση της ροπής σε συνδυασμό με σημαντική μείωση των εκπομπών C02 (μέχρι 10%).

Ο δυναμικός κινητήρας 1.3 MultiJet II (Euro5), με στάνταρ σύστημα Start&Stop αποδίδει 95 HP στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Εφοδιασμένος με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, με νέα αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας και δυναμό με έξυπνη φόρτιση, ο 1,3 Multijet ΙΙ εκπέμπει μόλις 99 γρ. CO2/χλμ. και διαθέτει νέας γενιάς μπεκ ψεκασμού common rail, που χάρη στις υδραυλικές βαλβίδες, ελέγχουν την ποσότητα καυσίμου που εισέρχεται στο θάλαμο καύσης με μεγάλη ακρίβεια και ταχύτητα (μέχρι και 8 ψεκασμοί στον ίδιο κύκλο καύσης). Έτσι υπάρχει καλύτερος έλεγχος της καύσης με οφέλη στην κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων, τα επίπεδα θορύβου και την ευκολία στην οδήγηση.

Τέλος, η νέα Lancia Ypsilon μπορεί να κινηθεί και από έναν κινητήρα διπλού καυσίμου προδιαγραφών Εuro5, 1,2 69 HP, που εφοδιάζεται με υγραέριο (GPL) και παράγει 110 γρ. CO2/χλμ. Να σημειωθεί ότι αυτός ο κινητήρας θα εισαχθεί και στην ελληνική αγορά, κάνοντας έτσι το νέο Ypsilon την πρώτη Lancia στην ελληνική αγορά που διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και προσφέρει την εναλλακτική λύση της υγραεριοκίνησης, καθώς και ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα στην κατηγορία του που διαθέτουν εργοστασιακό σύστημα διπλού καυσίμου με υγραέριο.

Όλοι οι κινητήρες του Ypsilon διαθέτουν σύστημα Start&Stop και ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων GSI (Gear Shift Indicator) για βέλτιστη οικονομία στη χρήση. Οι άριστες επιδόσεις του στον τομέα των εκπομπών CΟ2 οφείλονται επίσης και στη νέα γενιά ελαστικών της Goodyear (EfficientGrip) που παρέχουν μειωμένη αντίσταση κύλισης χωρίς κανένα συμβιβασμό στην οδική τους συμπεριφορά.

Τεχνολογία με ουσία – για μέγιστη άνεση και οδηγική απόλαυση
Η νέα Lancia Ypsilon είναι μια πραγματική ναυαρχίδα τσέπης εξοπλισμένη με μοναδικό εξοπλισμό που την τοποθετεί αυτομάτως στην ελίτ της κατηγορίας της. Ο επιβάτης του νέου Ypsilon ανακαλύπτει μια φωτεινή και φιλόξενη καμπίνα, που εξασφαλίζει ασύγκριτη άνεση και αίσθηση τεχνολογικής υπεροχής. Για παράδειγμα υπάρχει ο LED φωτισμός στο ταμπλώ και η ειδική ηχοαπορροφητική οροφή (πρώτη φορά ντεμπούτο το 2008 στην Delta) που χρησιμοποιεί ένα πρωτοποριακό συνθετικό υλικό προκειμένου να μειώσει το θόρυβο στην καμπίνα των επιβατών κατά 2db και να εξασφαλίσει έτσι εξαιρετικά ήσυχη κύλιση. Εντυπωσιακό στοιχείο άνεσης αποτελεί και η πανοραμική ηλεκτρική ηλιοροφή Granluce η οποία χάρη στα 0,64 m2 της (ρεκόρ για την κατηγορία), εξασφαλίζει κορυφαία φωτεινότητα.

Πραγματικός ηγέτης στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης, η νέα Lancia Ypsilon προσφέρει μια ευρεία γκάμα τεχνολογικών καινοτομιών. Ενδεικτικά:
• Easy Parking, δεύτερη γενιά του συστήματος ημιαυτόματου παρκαρίσματος με τον οδηγό να ελέγχει μόνο την κίνηση εμπρός-πίσω μέσω των πεντάλ. Αποτελώντας εξέλιξη του αντίστοιχου συστήματος της Lancia Delta και διαθέσιμο τόσο με το χειροκίνητο όσο και με το κιβώτιο DFN, το Easy Parking του νέου Ypsilon χρειάζεται μόνο 40cm εμπρός και 40cm πίσω από το όχημα. Ως συνέπεια, το νέο Ypsilon παρκάρει αυτόματα με άνεση σε μόλις 4,6 m, δηλαδή στο μέσο μήκος ενός μικρομεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου!
• Blue&Me–TomTom LIVE, η εξέλιξη του γνωστού συστήματος τηλεματικής/ηλεκτρονικών πληροφοριών της εταιρείας TomTom, ηγέτιδα στα συστήματα φορητής δορυφορικής πλοήγησης. Tο σύστημα αυτό περιλαμβάνει οθόνη αφής HD 4,3’’, ενσωματώνει και είναι πλήρως συμβατό με το trip computer του αυτοκινήτου και συνδυάζει την καλύτερη λύση στην αγορά φορητών συσκευών πλοήγησης με το γνωστό σύστημα τηλεματικής Blue&MeTM που διαθέτουν χρόνια τώρα τα μοντέλα της Lancia.
• Σύστημα Smart Fuel, που αντικαθιστά την τάπα καυσίμου για εύκολο, ασφαλή και οικολογικό ανεφοδιασμό που γίνεται ολοένα και πιο περιζήτητος σε νέες γυναίκες αλλά και γενικότερα σε νέους ανθρώπους με ελάχιστο χρόνο στη διάθεσή τους.
• Τελευταίας τεχνολογίας φώτα. Όπως η Musa και η Delta μέχρι τώρα, αλλά και ελάχιστα ακόμη αυτοκίνητα της κατηγορίας του, το νέο Ypsilon ενσωματώνει τεχνολογία LED για τα πίσω φώτα, τεχνολογία που προσδίδει όχι μόνο εμφάνιση, αλλά και ασφάλεια. Το ίδιο το σχήμα των πίσω φαναριών αποτελεί σχεδιαστική αναφορά στις σύγχρονες Lancia αλλά και στο παρελθόν του ίδιου του μοντέλου. Παράλληλα, τα μπροστινά φανάρια ενσωματώνουν φώτα ημέρας DRL (Daytime Running Lights) ενώ μπορούν να εξοπλιστούν προαιρετικά με προβολείς αερίου Xenon, κάτι που ισχύει για ελάχιστα αυτοκίνητα στην κατηγορία του Ypsilon.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...