Στο όνομα «i40 » ανακοίνωσε η Hyundai ότι θα ακούει το νέο της όχημα κατηγορίας D-segment για την Ευρώπη. Το i40, που ήταν γνωστό με την κωδική ονομασία «VF» κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του, κάνει την εμφάνιση του την ίδια στιγμή, που η εταιρεία εισέρχεται δυναμικά στη δεύτερη φάση του προγράμματος ανάπτυξης των προϊόντων της στην Ευρώπη.
Κάνοντας το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του 2011 στη Γενεύη, αυτές τις ημέρες , το νέο 40 έχει μεγαλόπνοα σχέδια: να προαγάγει την αντίληψη των Ευρωπαίων καταναλωτών για τη Hyundai ακόμα περισσότερο, χάρη στο δυναμικό σχεδιασμό και στην κορυφαία για την κατηγορία ποιότητα του οχήματος, στις επιδόσεις του και στα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Το νέο i40 θα κυκλοφορήσει αρχικά σε...
station wagon έκδοση και αργότερα μέσα στο έτος σε έκδοση σεντάν.«Έχουμε φιλόδοξους στόχους για τη Hyundai στην Ευρώπη και το νέο i40 θα μας δώσει την ώθηση που χρειαζόμαστε για να τους επιτύχουμε, όχι μόνο το 2011 αλλά και μακροπρόθεσμα. Είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητα του νέου i40 θα συμβάλει αποτελεσματικά στην ανέλιξη της εικόνας μας στην Ευρώπη και θα προσελκύσει νέους πελάτες για τη Hyundai», σχολίασε ο κ. Allan Rushforth, Αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Europe.
Σχεδιασμένο στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις Έρευνας & Τεχνολογίας της Hyundai στο Ρουσελσχάιμ, στη Γερμανία, το νέο i40 είναι το πρώτο μεσαίο μοντέλο της εταιρείας που έχει αναπτυχθεί ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το αυτοκίνητο θα αναδεικνύει το στιλ σχεδιασμού «fluidic sculpture» της εταιρείας, με ιδιαίτερο στοιχείο την χαρακτηριστική εξαγωνική εμπρόσθια μάσκα και τις κομψές, χυτές γραμμές που προσδίδουν στο i40 μία δυναμική, σπορ εμφάνιση, ενώνοντας τα εμπρόσθια, πλαϊνά και πίσω προφίλ.
Το νέο i40 θα αποτελέσει επίσης το πιο καινοτόμο μοντέλο της Hyundaiπου θα διατίθεται προς πώληση στην Ευρώπη, αφού θα διαθέτει τις τελευταίες περιβαλλοντικές τεχνολογίες, που έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο του οικολογικού προγράμματος Blue DriveTM της εταιρείας και ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που χαρακτηρίζεται από τις καλύτερες επιδόσεις και τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων στην κατηγορία του καθώς και από πολύ χαμηλές εκπομπές CO2.
«Το i40 συνδυάζει άψογα τα τέσσερα στοιχεία που πλέον αποτελούν θεμελιώδεις αξίες για τη Hyundai: πρακτικότητα, επιδόσεις, κατανάλωση και σχεδιασμός. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας, έχουν κατασκευάσει ένα μοντέλο που ενσωματώνει ακριβώς αυτό που ζητούν οι Ευρωπαίοι οδηγοί από ένα αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας.» σημείωσε ο κ. Allan Rushforth, Αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Europe.
Το i40 θα έχει την υποστήριξη του κορυφαίου στον κλάδο πακέτου, «Five Year Triple Care» της εταιρείας, το οποίο περιλαμβάνει πενταετή εγγύηση για απεριόριστα χιλιόμετρα, πενταετή οδική βοήθεια και δωρεάν τεχνικό έλεγχο του οχήματος για πέντε χρόνια.
Η εταιρεία Hyundai Motor Co., που ιδρύθηκε το 1967, έχει πλέον εξελιχθεί στον όμιλο Hyundai Motor Group, ο οποίος και έχει καταλάβει την πέμπτη θέση μεταξύ των μεγαλύτερων κατασκευαστών αυτοκινήτων στον κόσμο από το 2007 και συμπεριλαμβάνει περισσότερες από 24 θυγατρικές και συνδεδεμένες εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου. Με περισσότερους από 75.000 υπαλλήλους σε παγκόσμια κλίμακα, η Hyundai Motor πούλησε περίπου 3,1 εκ. αυτοκίνητα μέσα στο 2009 σε όλο τον κόσμο, ανακοινώνοντας πωλήσεις ύψους 41,8 δις Δολαρίων ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομένων εργοστασίων σε χώρες του εξωτερικού, βάσει της μέσης ισοτιμίας συναλλάγματος των 1.276 won ανά Δολάριο ΗΠΑ). Τα αυτοκίνητα της Hyundai πωλούνται σε 193 χώρες μέσω περίπου 6.000 αντιπροσωπειών και εκθέσεων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Hyundai Motor και τα προϊόντα της μπορείτε να επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.hyundai.com.