Δύο Κορεάτες ερευνητές είχαν την ιδέα να χρησιμοποιήσουν τον αέρα και τα κύματα ώστε να δημιουργήσουν ηλεκτρική ενέργεια πάνω σε πλοία και στη συνέχεια, να τη χρησιμοποιήσουν ώστε να παράγουν υδρογόνο. Ήδη υπάρχουν φορτηγά πλοία που χρησιμοποιούν ...
πανιά («αετούς»). Από το 2008 η Γερμανική εταιρεία SkySails έχει λανσάρει στην αγορά μεγάλα πανιά που μπορούν να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων από 10 έως 35%!
πανιά («αετούς»). Από το 2008 η Γερμανική εταιρεία SkySails έχει λανσάρει στην αγορά μεγάλα πανιά που μπορούν να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων από 10 έως 35%!
Οι δύο Κορεάτες πήγαν την ιδέα ακόμα μακρύτερα. Έχουν φανταστεί έναν «αετό» 1.000 τ.μ. μεγαλύτερο από αυτό της SkySails, τον οποίο θα ανεβάζουν στα 1.600 μέτρα όπου οι άνεμοι είναι ισχυρότεροι και σταθερής έντασης. Το πλοίο στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί το εν λόγο σύστημα θα είναι ένα τεράστιο καταμαράν που στη μέση θα έχει έναν τεράστιο στρόβιλο. Η ιδέα είναι απλή, ο αετός θα τραβάει το καταμαράν, το νερό θα περνάει μέσα από το στρόβιλο με αποτέλεσμα την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται, δεν μπορεί να αποθηκευτεί και χρησιμοποιείται άμεσα για τη διάσπαση μέσω ηλεκτρόλυσης, του θαλασσινού νερού σε οξυγόνο και υδρογόνο. Το υδρογόνο που παράγεται αποθηκεύεται στο πλοίο και στη συνέχεια μπορεί να μεταγγίζεται σε αποθήκες στην ξηρά. Η επέκταση της χρήσης των ενεργειακών κυψελών στο μέλλον, σημαίνει ότι η παραγωγή υδρογόνου θα αποκτήσει μεγάλη σημασία. Το υδρογόνο βρίσκεται παντού στη φύση όμως προς το παρόν είναι δύσκολη η παραγωγή του. Κύριο πλεονέκτημα της ιδέας των δύο Κορεατών είναι ότι χρησιμοποιούν τεχνολογίες που είναι ήδη διαθέσιμες.
[CITROEN]