Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μόλις το 30% του έργου έχει κατασκευαστεί στην Ιονία Οδό...

Πιο ορατός από ποτέ φαντάζει ο κίνδυνος να «τιναχτεί στον αέρα» η «Ιόνια Οδός», αρχικού προϋπολογισμού 1,4 δις. ευρώ, την οποία κατασκευάζει και εκμεταλλεύεται η κοινοπραξία «Νέα Οδός».

Η εν λόγω κοινοπραξία, η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευση του οδικού δικτύου από τη Μεταμόρφωση στα Σκάρφεια, αλλά και από το Σχηματάρι στη...
Χαλκίδα, αποτελείται από τις εταιρείες Cintra, ACS, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ferrovial.

Μέχρι τέλους Δεκεμβρίου 2010, η «Ιόνια Οδός», δηλαδή το τμήμα από το Αντίρριο ως τα Ιωάννινα, είχε υλοποιηθεί (φυσικό αντικείμενο) σε ποσοστό 29,22%, έναντι 60% του προγραμματισμένου για εκτέλεση, όπως όριζε το χρονοδιάγραμμα της σύμβασης.

Ωστόσο, η διακοπή της χρηματοδότησης του παραχωρησιούχου από τις δανείστριες τράπεζες οδήγησε τον κατασκευαστή και τους υπεργολάβους του στην, από 27/1/2011, αναστολή των εργασιών!

Οι τράπεζες ανέστειλαν προσωρινά τη χρηματοδότηση, επικαλούμενες καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις (μέχρι σήμερα έχει παραδοθεί στον παραχωρησιούχο το 50,06% των χώρων), τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις, αλλά και τη μείωση των εσόδων, λόγω των προβλημάτων που υπάρχουν με το κίνημα πολιτών που δεν δέχεται να πληρώσει διόδια.

Η εν λόγω κοινοπραξία έχει «πληγεί» ιδιαίτερα από το κίνημα κατά των διοδίων, κυρίως στο κομμάτι της «Νέας Οδού», δηλαδή στο τμήμα Μεταμόρφωση – Σκάρφεια, το οποίο ουσιαστικά χρηματοδοτεί την «Ιόνια Οδό».
Ο δυσκολότερος, υπό κατασκευή, αυτοκινητόδρομος

Η «Ιόνια Οδός» είναι ο δυσκολότερος, υπό κατασκευή, αυτοκινητόδρομος. Η χάραξη του δρόμου περνά από πολύ δύσκολα ανάγλυφα εδάφους και κυρίως είναι πάνω στη ραχοκοκαλιά της οροσειράς της Πίνδου.

Ο δρόμος, μήκους 196 χλμ., ξεκινά μετά τη γέφυρα του Ρίο - Αντίρριο και συνεχίζει περνώντας από το Μεσολόγγι , το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία, την Άρτα, φτάνει στα Ιωάννινα, όπου και συναντά την Εγνατία Οδό.
Η ολοκλήρωση του έργου ήταν αρχικά προγραμματισμένη για το 2014, ενώ τώρα παρατείνεται, τουλάχιστον, δυο έτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην κοινοπραξία «Νέα Οδός» τα μέσα μηνιαία έσοδα, το 2010, παρουσίασαν ελαφρά ενίσχυση, σε σχέση με εκείνα του 2009 (ήταν 5,6 εκατ. ευρώ), γεγονός που αποδίδεται στην αμφίδρομη λειτουργία των σταθμών, στην τοποθέτηση νέων σταθμών και στην αύξηση της τιμής του διοδίου (αναπροσαρμογή λόγω ΦΠΑ). Τέλος, η μείωση του αριθμού των διελεύσεων οχημάτων υπολογίζεται ότι κινείται στο 10% - 11%.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...