Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

VW GOLF TSI 1,4lt. Το πρόβλημα του μήνα από σχόλιο φίλου αναγνώστη...


Λάβαμε το παρακάτω σχόλιο από φίλο αναγνώστη:

"Καλησπερα...εχω παρει το Golf TSI 122 αλογα. Εχω κανει πανω απο 15.000 χιλιομετρα.Εχω ξαναpostarei και εχω πει γενικα θετικα σχολια αλλα εχω αρχισει λιγο να αλλαζω γνωμη...
Να εκθεσω λοιπον το προβλημα που αντιμετωπιζω τον τελευταιο καιρο.
Ξεκινησε πριν απο 3 μηνες οπου παρατηρησα το εξης: πρωτη στο κιβωτιο και πατας λιγο παραπανω γκαζι να φυγεις και λιγο πιο αποτομα συμπλεκτη και παρατηρω οτι σβηνουν εσωτερικα φωτα του αυτοκινητου, δηλαδη καντραν, ραδιοφωνο κλπ...το αυτοκινητο ομως παραμενει αναμμενο.
Το παω στην αντιπροσωπεια και μου κανουν αναβαθμιση στον εγκεφαλο του ηλεκτρονικου συστηματος.
Το παιρνω και σε 5 μερες παω ταξιδι οπου παρατηρω το ιδιο προβλημα συν αλλα 10 (που λεει ο λογος).
Προβλημα στα παραθυρα (πατας το διακοπτη να κλεισεις το αριστερο παραθυρο και ανοιγει το... δεξι), οταν αναβω τα εξωτερικα φωτα του αυτοκινητου ακουω σαν βραχυκυκλωμα στο καντραν, τριζει το χειροφρενο (αυτο βεβαια ειναι ασχετο με τα ηλεκτρικα αλλα το κανει), τρεμοπαιζουν τα εξωτερικα φωτα στην πρωτη.
Ξαναπαιρνω τηλ στην αντιπροσωπεια, μου κλεινουν ραντεβου, το παω 8 το πρωι και μου κανουν: δεν μπορουμε να το αναλαβουμε, εχουμε στειλει στη γερμανια το προβλημα εδω και ΕΝΑ ΜΗΝΑ (το τονιζω) γιατι το εχουν εμφανισει και αλλα αυτοκινητα και περιμενουμε απαντηση. Τους βριζω που με κουβαλησαν αδικα και φευγω.
Παιρνω την kosmocar μου λενε οτι δεν εχουν καμια τετοια ειδοποιηση και θα το ψαξουν.
Το παω σε αλλο συνεργειο οπου μου λενε εμεις δεν το εχουμε ακουσει το προβλημα αυτο, επικοινωνουν με την kosmocar, τους λεει να μην αγγιξουν το αυτοκινητο γιατι περιμενουν απαντηση απ τη γερμανια...
Το κορυφαιο βεβαια, αφου τους ειχα 2 ωρες και τους επριζα μου λενε: ε νταξει, δυστυχως δεν ειναι ενα αυτοκινητο με 60.000 ευρω που το ελεγχουν κομματι κομματι. Αυτα τα βγαζουν σε μαζικη παραγωγη και δεν κανουν ποιοτικο ελεγχο. Και η απαντηση μου ηταν τοτε να παρω μια βαρια, να σας σπασω 5-6 απο δαυτα που βλεπω στην ωραιοτατη εκθεσουλα σας....σιγα τι ειναι 100.000 ευρω για 5 αυτοκινητα?πλακα μου κανετε?
Εν τελη, ακομα απαντηση δεν εχω για το προβλημα, η kosmocar που πηρα τηλ πριν μια βδομαδα μου ειπε αρχικα οτι ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ γιατι αλλαξε συστημα, αλλα τελικα τον βρηκε (χαχαχαχα) και περιμενουν απαντηση απ τη γερμανια ΑΚΟΜΑ για ενα προβλημα που οπως μου ειπαν ΔΕΝ ειναι σοβαρο και δεν κινδυνευει η ασφαλεια μου. Εχω σκοπο να στειλω mail στη γερμανια (αν και δε νομιζω οτι θα αλλαξει κατι) και βλεπουμε.
Αυτα απο μενα!!! "


Από το σχετικό Post: ΝΕΟ VW GOLF VI TSI 122PS: Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΩΝ "LIGHT" ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ

Αλήθεια η επίσημη αντιπροσωπεία τί έχει να πει για όλα αυτά; Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για το "κορυφαίο" μικρομεσαίο και τα προβλήματα που τίθενται σε διάλογο στο συγκεκριμένο post; Κύριοι της Kosmocar τί θα πρέπει να κάνει ο φίλος αναγνώστης για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που "έβγαλε" το GOLF; Περιμένουμε απαντήσεις...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...