- Αύξηση πωλήσεων 14% για τη Chevrolet Europe το 1ο Τρίμηνο
- Μερίδιο αγοράς της Chevrolet 2,3% σε όλη την Ευρώπη το 1ο Τρίμηνο
- Η Chevrolet παραμένει Νο. 1 μη εγχώρια μάρκα στη Ρωσία
- Ισχυρά αποτελέσματα στη λήξη του 1ου τριμήνου: Αύξηση πωλήσεων 24% για τη Chevrolet το μήνα Μάρτιο
- Εξαιρετικό ξεκίνημα για το νέο αυτοκίνητο πόλης Spark
Το πρώτο τρίμηνο του 2010, η Chevrolet πούλησε 107.070* αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη, που αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 2,3%. Οι πωλήσεις της Chevrolet αυξήθηκαν 14%, ή 12.748 αυτοκίνητα, συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2009 (Q1 2009: 94.322, 2%). Σε ένα κλίμα υψηλών οικονομικών προκλήσεων, η Chevrolet αύξησε το μερίδιό της σε 14 Ευρωπαϊκές αγορές. Το μήνα Μάρτιο, η Chevrolet πούλησε 44.610 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, σε σχέση με τα 35.854 το Μάρτιο του 2009, αύξηση 24%.
Το πρώτο τρίμηνο του 2010, οι ταξινομήσεις της Chevrolet στη Δανία υπερτριπλασιάστηκαν (+366%), οι πωλήσεις σε Πορτογαλία και Ελλάδα υπερδιπλασιάστηκαν (+113 και +104% αντίστοιχα), ενώ στην Τουρκία αυξήθηκαν 60%. Οι πωλήσεις στην Ισπανία αυξήθηκαν 68% και στη Βρετανία κατά 26% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο της περσινής χρονιάς. Σημαντικές αυξήσεις όγκου σημειώθηκαν επίσης στην Ολλανδία (+58%), την Ελβετία (+47%) και την Αυστρία (+38%).
«Ο Μάρτιος ήταν ένας πολύ αισιόδοξος μήνας για τη Chevrolet. Το νέο αυτοκίνητο πόλης Chevrolet Spark βρίσκεται τώρα στις εκθέσεις μας και ήδη βλέπουμε τον αντίκτυπο στα νούμερα πωλήσεων», δήλωσε ο Wayne Brannon, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Chevrolet Europe. «Η τολμηρή σχεδίαση του Spark σε συνδυασμό με την ευρυχωρία του το αναδεικνύουν σε πρόταση υψηλής αξίας», συνέχισε ο Brannon.
Το 1ο Τρίμηνο του 2010, οι πέντε αγορές της Chevrolet με τις υψηλότερες πωλήσεις ήταν η Ρωσία (20.539 αυτοκίνητα), όπου η αγορά σημείωσε πτώση 24%, η Ιταλία (10.717 αυτοκίνητα), η Ισπανία (6.455 αυτοκίνητα), η Γερμανία (5.822 αυτοκίνητα) και η Βρετανία (4.341 αυτοκίνητα). Παρά την οικονομική ύφεση, η Chevrolet παραμένει η No. 1, μη εγχώρια μάρκα με τις καλύτερες πωλήσεις στη Ρωσία, διεκδικώντας ένα μερίδιο 7%.
Το πρώτο τρίμηνο του 2010, η Chevrolet πούλησε 18.617 αυτοκίνητα στην κατηγορία μίνι (Spark και Matiz), 17.281 μικρά (Aveo και Kalos) και 25.825 μικρομεσαία μοντέλα (Cruze, Lacetti και Nubira).
Οι πωλήσεις την Ευρωπαϊκής βιομηχανίας αυτοκινήτου το 1ο Τρίμηνο αυξήθηκαν 5%, στα 4.764.447 οχήματα, ενώ το Μάρτιο αντίστοιχα αυξήθηκαν 9% στα 2.111.090 οχήματα.
Η Chevrolet είναι η μάρκα της General Motors με τις καλύτερες πωλήσεις, διεκδικώντας ένα ποσοστό σχεδόν 50% επί των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρίας. Η Chevrolet εξακολουθεί να αναπτύσσεται ταχύτατα στις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές. Το 2010, πάνω από το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της Chevrolet αναμένεται να είναι εκτός ΗΠΑ.
chevrolet.gr