Η Peugeot λανσάρει νέα εικόνα και στρατηγική όσον αφορά στο branding για να γιορτάσει τα διακοσιοστά γενέθλιά της.
Όπως ανακοίνωσε ο Jean-Marc Gales, Managing Director της εταιρείας, η Peugeot θα εστιάσει στρατηγικά σε τρεις στόχους: τον εκσυγχρονισμό του brand, τη δημιουργία οχημάτων που θα εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπους και να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξη των αυτοκινήτων πόλης. Παράλληλα, παρουσίασε τόσο το νέο λογότυπο -το διάσημο κοντάρι της Peugeot απεικονίζεται πια τρισδιάστατο- και το νέο σύνθημα "Motion and emotion". Το πρώτο μοντέλο που θα φέρει τη νέα ταυτότητα ανακοινώθηκε ότι θα είναι το κουπέ RCZ, το οποίο θα λανσαριστεί το Μάιο. Η νέα εικόνα θα επικοινωνηθεί εντός του μήνα με τηλεοπτική, έντυπη και online καμπάνια από την Euro RSCG.
marketingweek.gr