Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ: BMW G 450 X




Τι κι αν μετράει μόλις δύο χρόνια ζωής; Το G450X έχει επιτύχει πολλές διακρίσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, με πρωτιές και δυνατές εμφανίσεις στο ενεργητικό του.

Η πρώτη του εμφάνιση το ’08, τράβηξε όπως ήταν αναμενόμενο τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του. Μια εταιρεία σαν την BMW που έχει χρόνια εμπειρίας στα on-off, έβγαλε στην παραγωγή για πρώτη φορά μια καθαρά enduro μοτοσυκλέτα. Δεν υπήρχαν περιθώρια λάθους καθώς ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός και ήδη σε πολύ καλό επίπεδο. Και τα πήγε πολύ καλά, καθώς απέδειξε τόσο την αξιοπιστία του G450X, όσο και τις δυνατότητες του για διακρίσεις. Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro ’09 τερμάτισε στη δεύτερη θέση (Ε2) με αναβάτη τον Juha Salminen, ενώ ανέβηκε στην κορυφή του Red Bull Romaniacs και στο Erzberg Rodeo.

Το νέο μοντέλο, ύστερα από μια καλή και δοκιμασμένη βάση, απέκτησε ορισμένες αλλαγές με γνώμονα την καλύτερη συμπεριφορά και την ακόμα πιο φιλική απόδοση. Το σκεπτικό της BMW ήταν ότι μια εύκολη και φιλική μοτοσικλέτα θα βολέψει μεγαλύτερη μερίδα αναβατών, και προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκαν. Άλλαξε η χαρτογράφηση στην ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου, για πιο ομαλή παροχή της δύναμης, καλύτερη καύση και πιο εύκολη εκκίνηση.

Στα σημεία ενισχύθηκε το ατσάλινο πλαίσιο ώστε να έχει καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές. Η γωνία offset της εμπρός ανάρτησης μειώθηκε κατά 2,5mm. Δηλαδή ο εμπρός τροχός βρίσκεται πιο κοντά στο πλαίσιο. Με αυτόν τον τρόπο, “πέφτει” πιο άνετα στις στροφές και αλλάζει ταχύτερα κατεύθυνση. Οι αναρτήσεις βελτιώθηκαν εσωτερικά (revalving) ώστε να λειτουργούν πιο προοδευτικά και τέλος, άλλαξαν τα αυτοκόλλητα που πλέον θυμίζουν τις factory μοτοσικλέτες που βλέπουμε στο WEC.

Αν πρέπει να χαρακτηρίσεις το G450X με μια λέξη, αυτή είναι, εύκολο.
44 ίππους ανακοινώνει η BMW, οι οποίοι έρχονται ομαλά χωρίς να σου τεντώνει τα χέρια. Οι επεμβάσεις που δέχτηκε στην ηλεκτρονική, με νέα χαρτογράφηση, έκαναν το 450 εύκολο στην οδήγηση. Ακόμα και στο γενναίο άνοιγμα του γκαζιού, δεν σπινάρει αλλά επιταχύνει γρήγορα χωρίς να χάνει πρόσφυση.
Αυτό είναι και το ζητούμενο σε αγωνιστική enduro οδήγηση.
Να βγαίνει η δύναμη ομαλά χωρίς να αναλώνεται σε σπιναρίσματα και σούζες.

Σκαρφαλώνει αποτελεσματικά σε δύσβατα μονοπάτια, και περνάει πάνω από εμπόδια (κορμούς, βράχια κλπ) χωρίς δυσκολία. Μόνο σε πολύ δύσκολα τέτοιου είδους περάσματα γίνεται αισθητό το βάρος της μοτοσικλέτας, που θα κουράσει.
Σωστά λειτουργούν οι αναρτήσεις, (που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες), με προοδευτική λειτουργία, ενώ θα τερματίσουν μόνο σε πολύ μεγάλα άλματα.
Η σέλα, αν και δέχτηκε περισσότερο αφρώδες υλικό, παραμένει σκληρή και θα κουράσει όσους συνηθίζουν να οδηγούν καθιστοί για πολλή ώρα.

Πολύ καλά είναι τα φρένα του G450X με δύναμη και σωστή αίσθηση ακόμα και σε δυνατό φρενάρισμα, θα καλύψουν τις ανάγκες του αναβάτη, από ερασιτεχνική μέχρι αγωνιστική χρήση.

Η ουδέτερη συμπεριφορά του G450X θα βολέψει μια μεγάλη γκάμα αναβατών, απ’ τους αρχάριους μέχρι τους αγωνιζόμενους. Χωρίς να σε ξενίζει κάτι στη μοτοσικλέτα, επικεντρώνεσαι στην οδήγηση.

Σου δίνει εμπιστοσύνη για να πιέσεις στις ειδικές διαδρομές enduro ή να προσπαθήσεις να ανέβεις δύσκολα περάσματα.
Η BMW με τις βελτιώσεις του ’10 έκανε άλλο ένα βήμα μπροστά κινούμενη στο σωστό δρόμο.
www.motorsite.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...