OI δύο κορυφαίες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, BMW και Mercedes, βρίσκουν πάντα τον τρόπο για να απασχολούν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης και να προβάλλουν τις δραστηριότητες και τα προϊόντα τους. Την εβδομάδα που πέρασε έγινε γνωστός ο τρόπος που θα χειριστεί η πρώτη τη χορηγία της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, ενώ η δεύτερη παρουσίασε τους στόχους της στο νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα-1, όπου πλέον θα έχει αμιγώς δική της ομάδα, μετά την εξαγορά της πρωταθλήτριας Brawn GP.
Η BMW, η οποία έχει αποχωρήσει από τη Φόρμουλα-1 μετά τη λύση της συνεργασίας της με τη Sauber, ως χορηγός των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012 θα κινηθεί... οικολογικά! Eχει προγραμματίσει να χρησιμοποιήσει για τις ανάγκες των δύο διοργανώσεων περισσότερα από 4.000 οχήματα (αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, μέχρι και ποδήλατα), με τα οποία θα μεταφέρονται στους δρόμους της βρετανικής μεγαλούπολης τόσο οι αθλητές όσο και τα μέλη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής και οι δημοσιογράφοι. Σύμφωνα με την BMW, ο στόλος της θα απαρτίζεται από οχήματα που θα υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων "Euro 6" και θα περιορίζουν τον μέγιστο μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κάτω από τα 120 γρ./χλμ. (το τελευταίο θα επιτευχθεί και μέσω της χρήσης οχημάτων υδρογόνου ή και αμιγώς ηλεκτρικών). Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τα Mini E, έχουν ήδη αρχίσει να κινούνται στους βρετανικούς δρόμους και μάλιστα σε καθημερινή χρήση, για να δοκιμαστούν.
Στη Mercedes τα άγχη είναι διαφορετικά και... άμεσα, καθώς δεν αφορούν το "μακρινό" 2012, αλλά το φετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα-1. Είναι προφανές, βέβαια, πως μετά την απορρόφηση της πρωταθλήτριας ομάδας, της Brawn GP, και μετά τη συμφωνία με τον Μίκαελ Σουμάχερ των 7 προσωπικών πρωταθλημάτων, ο στόχος δεν μπορεί να είναι άλλος από την κατάκτηση της κορυφής. Ωστόσο, ο ισχυρός άνδρας της ομάδας, Νικ Φράι, έθεσε ως πρώτο στόχο μία θέση στην πρώτη τριάδα του πρωταθλήματος κατασκευαστών, επειδή ακόμα δεν είναι σε θέση να γνωρίζει την κατάσταση των άλλων ομάδων του γκριντ και κυρίως πόσο θα διαφοροποιηθούν τα δεδομένα με την είσοδο των νέων ομάδων και τους νέους κανονισμούς. "Σκοπός μας την επόμενη χρονιά είναι να πλασαριστούμε μέσα στις τρεις πρώτες θέσεις στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών", είπε ο Φράι, ο οποίος αναφέρθηκε συνολικά στο νέο πρωτάθλημα, κάνοντας μια πρώτη εκτίμηση: "Νομίζω ότι η Ferrari και η McLaren θα είναι πολύ ανταγωνιστικές, όπως και η Red Bull με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Προς το παρόν, όμως, μέχρι να δούμε και κάποια δείγμα γραφής στις πίστες, δεν μπορούμε να κάνουμε ακριβείς εκτιμήσεις. Πάντως, αν δεν βρεθούμε στην πρώτη τριάδα, θα είναι μεγάλη απογοήτευση για εμάς".
ΠΗΓΗ
Η BMW, η οποία έχει αποχωρήσει από τη Φόρμουλα-1 μετά τη λύση της συνεργασίας της με τη Sauber, ως χορηγός των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012 θα κινηθεί... οικολογικά! Eχει προγραμματίσει να χρησιμοποιήσει για τις ανάγκες των δύο διοργανώσεων περισσότερα από 4.000 οχήματα (αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, μέχρι και ποδήλατα), με τα οποία θα μεταφέρονται στους δρόμους της βρετανικής μεγαλούπολης τόσο οι αθλητές όσο και τα μέλη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής και οι δημοσιογράφοι. Σύμφωνα με την BMW, ο στόλος της θα απαρτίζεται από οχήματα που θα υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων "Euro 6" και θα περιορίζουν τον μέγιστο μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κάτω από τα 120 γρ./χλμ. (το τελευταίο θα επιτευχθεί και μέσω της χρήσης οχημάτων υδρογόνου ή και αμιγώς ηλεκτρικών). Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, τα Mini E, έχουν ήδη αρχίσει να κινούνται στους βρετανικούς δρόμους και μάλιστα σε καθημερινή χρήση, για να δοκιμαστούν.
Στη Mercedes τα άγχη είναι διαφορετικά και... άμεσα, καθώς δεν αφορούν το "μακρινό" 2012, αλλά το φετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα-1. Είναι προφανές, βέβαια, πως μετά την απορρόφηση της πρωταθλήτριας ομάδας, της Brawn GP, και μετά τη συμφωνία με τον Μίκαελ Σουμάχερ των 7 προσωπικών πρωταθλημάτων, ο στόχος δεν μπορεί να είναι άλλος από την κατάκτηση της κορυφής. Ωστόσο, ο ισχυρός άνδρας της ομάδας, Νικ Φράι, έθεσε ως πρώτο στόχο μία θέση στην πρώτη τριάδα του πρωταθλήματος κατασκευαστών, επειδή ακόμα δεν είναι σε θέση να γνωρίζει την κατάσταση των άλλων ομάδων του γκριντ και κυρίως πόσο θα διαφοροποιηθούν τα δεδομένα με την είσοδο των νέων ομάδων και τους νέους κανονισμούς. "Σκοπός μας την επόμενη χρονιά είναι να πλασαριστούμε μέσα στις τρεις πρώτες θέσεις στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών", είπε ο Φράι, ο οποίος αναφέρθηκε συνολικά στο νέο πρωτάθλημα, κάνοντας μια πρώτη εκτίμηση: "Νομίζω ότι η Ferrari και η McLaren θα είναι πολύ ανταγωνιστικές, όπως και η Red Bull με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Προς το παρόν, όμως, μέχρι να δούμε και κάποια δείγμα γραφής στις πίστες, δεν μπορούμε να κάνουμε ακριβείς εκτιμήσεις. Πάντως, αν δεν βρεθούμε στην πρώτη τριάδα, θα είναι μεγάλη απογοήτευση για εμάς".
ΠΗΓΗ